- רדיו קול חי - -

דרעי: "בליכוד פנו אליי כי רצו להחליף את נתניהו; נצרף את גנץ לממשלה"

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ביקר היום (שלישי), בנתיבות בדרום במסגרת הנחת אבן פינה לשכונת רמות יורם החדשה בנתיבות, על שם הרב יורם אברג'ל זצ"ל, בהצהרה שמסר לתקשורת התייחס דרעי לקריאתו של נתניהו להצביע רק ליכוד ולא ש"ס למי שמתלבט, "נכון, נתניהו מחוייב כיו"ר מפלגת הליכוד להגיד להצביע מח"ל, אבל אין לי ספק שהוא ישמח לדעת שש"ס חזקה והתחזקה ועומדת מאחריו".

דרעי חזר וסיפר על היום הדרמטי בכנסת בהצבעה על פיזורה, "פנו אליי ביום שהכנסת עמדה לפזר את עצמה וניסו לבדוק למה לפזר את הכנסת, בוא ננסה שמישהו אחר ירכיב את הממשלה".

דרעי נשאל האם יתמכו שוב בנתניהו אם לא יצליח להשיג רוב להרכבת הממשלה, דרעי ביטל את האפשרות ואמר "אני משוכנע שרה"מ נתניהו יקבל שוב את המנדט מהנשיא. ש"ס חזקה ותתחזק ותעמוד מאחוריו כדי שיהיה לו שקט לנהל את חיי המדינה. אנחנו נקים ממשלה ימנית-יהודית שתשמור על צביון חברתי ויהודי של המדינה".

דרעי העריך כי לא יתקיימו בחירות בפעם השלישית וכי נתניהו יצליח להגיע ל-61 ממליצים ללא ליברמן. לדבריו לאחר שזה יקרה "גנץ, יעלון ואשכנזי יתקנו את הטעות שעשו ויפרדו מלפיד ואז הם מוזמנים להצטרף אלינו לממשלה. אני משוכנע בזה וכך גם יהיה".

בהתייחסות לשאלה מדוע הוא לא מתייחס לאביגדור ליברמן, אמר דרעי: "אני מאוד מתייחס לדבריו של ליברמן, אצלו מילה זו רק מילה.

צפו במסיבת העיתונאים המאולתרת בנתיבות:

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90