עובדת פניציה ב"קול חי": "ליברמן מנצל את העובדים הפשוטים"

    אשר גרייבר 1 Comment on עובדת פניציה ב"קול חי": "ליברמן מנצל את העובדים הפשוטים"

    עובדת פניציה שזומנה לשימוע לקראת פיטורין עקב שאלה שהפנתה לח"כ אביגדור ליברמן במהלך ביקורו במפעל, מספרת בשידור חי ב"קול חי": "אנחנו נקרעים לגמור את החודש; ליברמן יודע לנצל את העובדים הפשוטים"

    ליברמן צילום: דוברות הכנסת, יצחק הררי
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דוברות הכנסת, יצחק הררי

    בשבוע שעבר הגיע יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, שפתח במהלך קמפיין הבחירות האחרון במסע אנטי חרדי מובהק למפעל פניציה ששמו הועלה כמי שמחלל שבת. במהלך ביקורו של ליברמן, פנתה אליו אחת מהעובדות ושאלה: "מדוע אתה מגיע לכאן רק לפני בחירות?". מאוחר יותר דווח כי העובדת זומנה לשימוע והיא עומדת בפני פיטורין.

    במהלך התכנית "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו, עלתה העובדת לראיון ובו סיפרה על מה שהתרחש. "ליברמן הגיע לסיור, כמובן לחזק את הדגל נגד החרדים. הוא לא היחיד שהגיע למפעל. הגיעו לאחרונה לכאן סתיו שפיר, יאיר לפיד ועוד. שאלתי אותו שאלה ששאלתי את כולם: 'מדוע אתה מגיע רק לפני בחירות?'. כששאלתי את זה את שאר הנציגים שהגיעו לכאן, הם קיבלו את השאלה אבל ליברמן, משום מה, לא אהב את השאלה ולא הגיב. המנכ"ל שלנו אמר "זה בסדר" ועוזרת של ליברמן יחד עם העוזר של ח"כ עודד פורר ניגשו אלי ואמרו לי: 'למה את אומרת כך? היינו פה לפני שלושה חודשים' עניתי להם: 'נכון, גם לפני שלושה חודשים היו כאן בחירות'", מספרת העובדת.

    אלא שאת מה שהגיע לאחר מכן, היא לא חזתה. "נקראתי להנהלה ושם דרשו את פיטוריי. יו"ר ועד העובדים התערב ואמר שזה בלתי אפשרי ויש הליך הגון שחייבים לעשות. כך יוצא שקיבלתי השהיה עד היום – לשיחת השימוע – שאמורה להתקיים בשעה 14:30".

    "חבל שהוא יודע לנצל את העובדים הפשוטים, שאנחנו נקרעים לגמור את החודש. אני עובדת שם 10 שנים. הוא מנצל חרם חרדי ובא לפה. המנכ"ל אמר לי שעשיתי בושות והוא הרגיש מאוים. ממה? פניתי בצורה לא מכבדת?" שאלה בראיון.

    מהנהלת פניציה נמסר: "‎העובדת זומנה לבירור אך ורק על רקע התנהגותה הבוטה והלא הולמת כלפי אורחי המפעל, ללא כל קשר לזהות פוליטית כזו או אחרת וללא כל מעורבות של המבקרים. נדגיש כי כל טענה אחרת אינה נכונה ושקרית מיסודה. אנו נמשיך להיאבק יחד עם עובדי המפעל למען הצלת פניציה מסגירה".

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ליברמן. הרמבו אתה מדמיין ולא מעניין אף אחד ממשחק מכור כשלא תשב בכנס ת יהיה טוב לעם ישראל גרמתה לבחירת מיותרת ובזבוז כסףאתה וכל חברי הכנסת אין לכם שם סימפטיה העם לא אוהב אותכם ייתכן שרבים לא יצביעו בקלפי. זה לא סוד. שיש רמאויות הספירות. הקולת