נתוני הביטוח הלאומי: מכבי מובילה במספר המצטרפים

    עפר גדנקן No Comments on נתוני הביטוח הלאומי: מכבי מובילה במספר המצטרפים

    עשרות מרכזים רפואיים של מכבי נפתחו במהלך החודשים האחרונות בכל רחבי הארץ, אלפי מצטרפים חדשים הצטרפו לשירותי מכבי ושיעור הנאמנות של חברי הקופה הינו הגבוה ביותר. מכבי מסכמת מעבר נוסף בהצלחה גדולה.

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בנתוני ביטוח לאומי שהתפרסמו לאחרונה עולה כי שיעור הנאמנות של חברי מכבי הינה הגבוהה ביותר ובמעבר האחרון מכבי מובילה במספר המצטרפים הגבוה ביותר מבין כל קופות החולים.

    המעבר האחרון הסתיים בהצלחה רבה. אלפי מצטרפים חדשים למכבי בכל רחבי הארץ, , מרכזים רפואיים רבים נפתחו בכל המחוזות, שירותים חדשים פותחו והתרחבו במרכזים הרפואיים בהתאמה לכל קהילה בכל עיר ובכל שכונה.

    מכבי, כארגון הבריאות המוביל בישראל דוגלת במתן שירות מקצועי ועם זאת אישי וייחודי לכל חבריה. בהתאם למדיניות זו, שומרת מכבי על קשר רציף עם ראשי ורבני הקהילות ומובילי דעת קהל במגזר החרדי על מנת להתאים את השירות כל העת לצרכי המגזר החרדי. בנוסף, פועלת מכבי רבות לעידוד מודעות לקיום אורח חיים בריא ופועלת בשיתוף פעולה עם מערכת התרבות החרדית על מנת ליצור ולהפעיל כינוסים וסדנאות לקידום הבריאות והעלאת המועדות לשמירה על אורח חיים בריא.

    ברגישות ובעבודה מאומצת מצליחה מכבי לתת את השירות המדויק והאיכותי ביותר לכלל חבריה בכל רחבי הארץ, מה שמוביל לשביעות הרצון הגבוהה וההרגשה של חברי מכבי כי הבריאות שלהם נמצאת בידיים מקצועיות, רגישות ואכפתיות.

    ראשי המחוזות בכל רחבי הארץ, מצפון עד דרום מסכמים פה אחד: "אנו ממוקדי מטרה לעבות את השירותים לטובת האוכלוסייה ובהתאמה לציבור החרדי. פתיחת המרכזים הרפואיים בכל רחבי הארץ והרחבת השירותים נועדה כדי לתת לחברים את חווית השירות הגבוהה ביותר, הקשר ההדוק ושיתוף הפעולה עם ראשי ורבני הקהילות, לצד ההצטרפות האדירה בכל רחבי הארץ- מוכיחים מעל לכל ספק שהציבור החרדי יודע להעריך איכות שירות ובוחר במכבי שנה אחר שנה ברציפות מתוך ידיעה שאצלנו החברים יקבלו את השירות המקצועי והאישי האיכותי ביותר. נמשיך לפעול למען כל חברי מכבי, להשקיע בפיתוח השירותים וליזום פעילויות לעידוד קידום הבריאות כדי שחברי מכבי ימשיכו להיות מרוצים יותר, בטוחים יותר ובריאים יותר."

    מנכ"ל מכבי מר רן סער: " הרמה המקצועית ואיכות השירות של מכבי מדברים בעד עצמם. מכבי לקחה על עצמה להתאים את השירות לכל חבריה ופועלת רבות לשם כך. אני מודה לאלפי חברי מכבי החדשים שהאמינו בנו והצטרפו ל2.3 מיליון חברי מכבי, נמשיך לפעול לקידום פעילויות לעידוד קיום חיים בריאים ובטוחים ולמתן מענה הטוב ביותר לכלל חברינו".



    0 תגובות