תגובות במערכת הפוליטית; "השקט יכול לשרור רק בשני צידי הגבול"

    איתי גדסי No Comments on תגובות במערכת הפוליטית; "השקט יכול לשרור רק בשני צידי הגבול"

    תגובות במערכת הפוליטית למצב הבטחוני. נשיא המדינה אמר: "ידעו כל מבקשי נפשנו שאנחנו מוכנים ונכונים להגן על אזרחי ישראל בכל מקום בו יהיו ללא כחל וסרק"

    ריבלין צילום: דוברות המשרד לביטחון הפנים
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתיחות בצפון. נשיא המדינה רובי ריבלין התייחס למתיחות הבטחונית בפתח פגישתו עם ראש ממשלת אתיופיה במסר לחיזבאללה: "ידעו כל מבקשי נפשנו שאנחנו מוכנים ונכונים להגן על אזרחי ישראל בכל מקום בו יהיו ללא כחל וסרק. אנחנו מוכנים, ולא רוצים להראות לכם עד כמה. שימו לב השקט יכול לשרור רק בשני צידי הגבול".

    שר החינוך הרב רפי פרץ אמר: "‏מדינת ישראל מותקפת על ידי ארגון טרור המקבל חסות ממדינה ריבונית ומהווה שליחה שלה. שיהיה ברור, כל ירי לישראל מקרב את לבנון לתקופת האבן. בשעה זו אני מגבה את ראש הממשלה, הרמטכ"ל וכוחות הביטחון להגיב בעוצמה ככל שיידרש. ליבי עם תושבי הצפון, חיזקו ואימצו".

    שר הפנים וחבר הקבינט המדיני בטחוני אריה דרעי: "מחזק את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון ומתפלל לשלומם. חיבוק ותמיכה לתושבי גבול הצפון".

    יושב ראש עצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, אמר: "בשעה הזו חיזבאללה חייב לקבל מסר אחד: ירי על חיילי צה"ל ייענה במכה כואבת ונחושה שיגרום לחיזבאללה להצטער על הרגע שהוא החליט לירות לעבר ישראל. מחזק את ידי חיילי צה"ל בשעה זו ומתפלל לשלומם".

    בעיריית צפת מסרו לתושבים: "לפי שעה אין הנחיות מיוחדות, אנו נמצאים בקשר ישיר כל הזמן עם פיקוד העורף וכלל הגורמים הרלוונטיים. ראש העיר שוחח עם כל גורמי החירום בעיר ואנו ערוכים לכל תרחיש. נמשיך לעדכן במידת הצורך המשך ערב שקט".

    במועצה איזורית מבואות החרמון אמרו: "בעקבות אירוע באזורינו, הינכם מתבקשים להיות קשובים להודעות התקשורת. חמ"ל המועצה נפתח ואנחנו בקשר עם גורמי הצבא. זמינים עבורכם ברשת החברתית".



    0 תגובות