נתניהו בהצהרה דרמטית: "נחיל את הריבונות על כל היישובים"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו בהצהרה דרמטית: "נחיל את הריבונות על כל היישובים"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח את שנת הלימודים בבית הספר באלקנה, שם לעיני מאות התלמידים הוא הכריז: "בעזרת השם אנחנו נחיל את הריבונות היהודית על כל הישובים, כחלק מארץ ישראל". ההכרזה מגיעה 17 ימים לפני הבחירות, שלאחריה יפרסם הנשיא טראמפ את תוכניתו המדינית. נתניהו כבר שם קווים אדומים לנשיא האמריקני

    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו השתתף היום (ראשון) בפתיחת שנת הלימודים באלקנה ונאם בבית הספר. מול עיני עשרות ילדים הבטיח ראש הממשלה לראשונה כי מדינת ישראל תחיל את הריבונות על כל היישובים בהתיישבות: "לא יהיו יותר עקירות, ובעזרת השם אנחנו נחיל את הריבונות היהודית על כל הישובים, כחלק מארץ ישראל, כחלק ממדינת ישראל".

    יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין בתגובה להכרזת רה"מ באלקנה אמר: "מברך את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על הכרזתו החשובה. כפי שאמרתי לא אחת, החלת הריבונות היא יישום בשטח של זכותנו ההיסטורית, ושולחת גם מסר חשוב לכל ארגוני הטרור המבקשים לקעקע את נוכחותנו בכל רחבי ארץ ישראל".

    ראש הממשלה אומר את דבריו דווקא על רקע תוכנית המאה שעומד נשיא ארה"ב לפרסם מיד לאחר הבחירות, כפי שהעריך נתניהו עצמו. מדובר בחישוק של ראש הממשלה לנשיא טראמפ עוד לפני הכרזתו, מצהיר נתניהו כי הריבונות על יהודה ושומרון תגיע. נתניהו בימין האחרונים ממקד את עיקר מאמציו בקרב הציבור הדתי-לאומי ומקווה להפיק ממנו את מירב המנדטים לקראת הבחירות.



    0 תגובות