עכשיו בסניפים: מגזין הקיץ של 'יש חסד'

    עפר גדנקן No Comments on עכשיו בסניפים: מגזין הקיץ של 'יש חסד'

    הכירו את 'צידנית': המגזין החם של בין הזמנים • בפנים: סקירת שווקים בינלאומית, מתכונים (גם לחולי צליאק), קומיקס (גם למבוגרים), המלצות לטיולים (כן, גם במרכז הארץ), וטיפים שווים שלא הכרתם • וזה לא הכל, אבל ממש בזול, ואם נדייק- בחינם ומתחת לבית.

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רשת 'יש חסד' מפיצה בימים אלה את מגזין 'צידנית'; מגזין קיץ מושקע ועשיר למשפחה, הכולל מפרט מרהיב של תכנים מרתקים, ברמה גבוהה ובהגשה אסתטית במיוחד, המשלבת בין כתבות עומק איכותיות, משחקים חינוכיים מאתגרים, ומתכונים קלילים ומוצלחים ל'בין הזמנים'.

    בין דפי המגזין תגלו את הסודות הקטנים שמאחורי תרבות ה'שופינג', תלמדו איך לבחור את הצימר הנכון, תופתעו לגלות שיש שוק שלם שצף על המים,  תבחרו את הטיול המתאים למשפחה שלכם, תפתרו תשבצים, תקראו סיפורים, תמצאו את המתכון המושלם לארוחת צהרים קיצית, ובעיקר תחוו הרבה רגעי משפחה נינוחים, בדיוק כמו ש'בין הזמנים' צריך להיות.

    רשת 'יש חסד' נענתה לפנייתה של עמותת 'יד לרגיש', והקדישה מדור מיוחד עבור חולי צליאק הנמנעים מצריכת מוצרי גלוטן שונים. המדור כולל עצות ומתכונים נבחרים, אשר נאספו בהתמדה במשך שנים, והינם פרי ניסיון של התמודדות יומיות עם צרכיהם של החולים, תוך דגש מיוחד על מתכונים המועדפים על ילדים.

    המגזין מחולק חינם בסניפי 'יש חסד' ברחבי הארץ. צאו לסניף הקרוב אליכם, וגלו את הקיץ כפי שלא הכרתם מעולם.



    0 תגובות