- רדיו קול חי - -

בנה ביתך השיר הזוכה בגמר המלחינים – תמונות וקליפ המלחינים

אתר קול חי מגיש לכם גלריית תמונות מערב הגמר של תכנית המלחינים! בגמר שנערך בירושלים בהשתתפות של כאלף מאזינים ומשתתפי תחרות המלחינים נבחר הלחן הזוכה "בנה ביתך" – לחנו של לוי רסקין מתוך ששה לחנים שהגיעו אל הגמר הגדול.

האזינו לשיר כפי שהושמע במהלך התחרות:

https://files.93fm.co.il/uploads/2013/03/05-חצי-הגמר-שמע-קולם.mp3

אל המקום השני והשלישי הגיעו השירים "זמנים" ו"שמע קולם".

באירוע השתתפו אישי ציבור רבים וגדולי הזמר החסידי שאף ביצעו שירים בהופעה חיה אל מול הקהל הרב שנכח במקום, ביניהם איציק אשל, מנדי ג'רופי, בערי וועבער שהגיע היישר מארה"ב, אהרון רזאל, יוסף חיים שוואקי, רולי דיקמן, יוני שלמה שהגיע מצרפת והזמר אודי אולמן שהלחן בביצועו זכה במקום הראשון.

הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר נכח אף הוא באולם ואף בירך את הקהל בתחילת האירוע. האירוע כולו נערך בנוכחות עו"ד הרב בנימין מילצקי כשבצוות השופטים ניתן היה לראות את יו"ר וועדת השופטים משה לאופר, יואלי דיקמן, קובי סלע, ידידיה מאיר, אברימי רוט וישי לפידות. בקטעי הקישור הצחיקו אלעד כהן ויהודה שוקרון את הקהל במערכונים משעשעים הקשורים לתחרות המלחינים.

הערב הגדול הסתיים במופע מחווה לגדול המלחינים ר' שלמה קרליבך בו נטלו חלק כל הזמרים שנכחו באולם. את האירוע כולו הנחה מנחם טוקר שבמסגרת תוכניתו מוצ"ש חי ברדיו קול חי נערכה התחרות, את הערב ליוותה תזמורת שלהבת המורחבת בניצוחו של גלעד פוטולסקי.

צפו בקליפ "גלגולו של לחן" שהוקרן במהלך האירוע והופק ע"י תהילה גרינפלד, ובגלריית תמונות מהערב אותם צילם יונתן הלפרין.