דובי בורסטון עם טוויסט בעלילה ל'צמאה' של חב"ד • האזינו

    דוד קליגר 1 Comment on דובי בורסטון עם טוויסט בעלילה ל'צמאה' של חב"ד • האזינו

    דובי בורסטון מגיש את "מחפש אותך" שיר שמורכב על ה'צמאה' הידוע של הרבי מחב"ד • האזינו

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זה די מצוי שבני הנוער בגיל העשרה מחפשים משמעות בחיים, דובי בורסטון בן ה-16 מאורנג' קאונטי, ניו-יורק, עושה זאת דרך המוזיקה שלו.

    "הנשמה שלנו מטבעה משתוקקת להתחבר לבורא ולהיות מועשרת רוחנית" – אומר בורסטון – "אבל הרבה פעמים אנחנו מרגישים כאילו אנחנו במדבר אינסופי, אבודים במסע שלנו.

    השיר החדש הזה, ‘מחפש אותך’, שמבוסס על פרק ס"ג בתהילים, מדבר על המסע האישי של כל אחד מאיתנו כשאנחנו מוצאים את החיבור לנשמה שלנו, בורסטון מוסיף ש"כשמדובר ברדיפה אחר עולם החומר, תחושת הסיפוק הינה מוגבלת, אולם כשאנחנו מחזקים את האמונה בבורא ומרבים במעשים טובים בעולם, אנחנו מרווים את הצמא שלנו באופן יותר משמעותי."

    השיר הוא גרסה ייחודית במינה של השיר החב"די "צמאה לך נפשי", השיר החסידי בגרסתו הקלאסית פותח בפסוק אחד שאחריו באה מנגינה ללא מילים, ושאחריה בא פסוק שני.

    ב"מחפש אותך", הקטעים שהמילים בהם בלשון הקודש נשארו כמו שהם, אבל הקטעים של המנגינה ללא מילים מבוצעים לפי טעמו של בורסטון בסגנון יותר מודרני.

    "הוספתי קטעים מקוריים באנגלית שמביעים את הרגשות שהמנגינה מעוררת בי, אישית", אומר בורסטון. תקוותי היא שהשיר יעורר השראה בכל רחבי העולם, שהוא יוסיף הרבה אור וטוב כדי לנצח את החושך שכשכל אחד מאיתנו מחפש את הייעוד האישי שלו.

    בשנה שעברה, בורסטון הוציא את הסינגל הראשון שלו "כי אתה עמדי" כתגובה לרצח בבית הכנסת עץ חיים שבפיטסבורג, העיר שבה למד בישיבה כשקרה האסון, בורסטון מתכנן להמשיך לחבר שירים ולהפיץ מסרים חיוביים דרך המוזיקה.

    בורסטון הוא בנם של הרב פסח וחנה בורסטון ממונרו, שליחי חב"ד באורנג' קאונטי שבצ'סטר.



    1 תגובות

    מיין תגובות