ההתעללות בנער החרדי • הוגשה תלונה במשטרה; החלה חקירה

    איתי גדסי No Comments on ההתעללות בנער החרדי • הוגשה תלונה במשטרה; החלה חקירה

    הנער החרדי הגיע היום למשטרת ביתר עילית והגיש תלונה במשטרה, כנגד שני העובדים שהתעללו בו. שניים ממנהלי הסניף נחקרו במשטרה. עו"ד איתמר בן גביר לקח על עצמו את ייצוג הנער למרות ההתמודדות לכנסת

    עו"ד איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנער החרדי שהותקף בשבוע שעבר בסניף שופרסל בגוש עציון. הגיע היום (ראשון) למשטרת ביתר עלית יחד עם משפחתו ועורך דינו, איתמר בן גביר, והגיש תלונה נגד העובדים שפגעו בו. בעקבות התלונה, החלו היום במשטרה לחקור את המעורבים בפרשה, וכבר בשעות האחרונות נחקרו שניים ממנהלי הסניף.

    כזכור, אמש הודיע עו"ד בן גביר כי משפחתו של הצעיר שכרה את שרותיו על מנת לייצג אותם בתיק נגד התוקף. בשל חשיבות הנושא לקח על עצמו בן גביר את הייצוג בתיק למרות שבימים אלו הוא מתמודד לכנסת. מבדיקה ראשונית עולה כי לא מדובר בפעם הראשונה בה מותקף הצעיר על ידי עובדים תושבי הרשות. כמו כן, משיחה של בן גביר עם הצעיר עולה שזאת לא הפעם הראשונה שהתעללות בו צולמה.

    הפרשה נחשפה לאחר שבשבוע שעבר פורסם סרטון בוא נראה עובד שופרסל, תושב הרשות, מתעלל בבחור חרדי בעל מוגבלויות. בסרטון רואים את התוקף עוטף הצעיר החרדי בניילון נצמד תוך כדי שהם מכריחים אותו להגיד דברים שונים.



    0 תגובות