דגן ורביבו בקריאה לראש הממשלה לאחר הרצח: "הקם יישוב חדש ביו"ש"

    אריאל שרפר No Comments on דגן ורביבו בקריאה לראש הממשלה לאחר הרצח: "הקם יישוב חדש ביו"ש"

    ראש עיריית לוד וראש מועצה אזורית שומרון בקריאה משותפת לראש הממשלה בעקבות הפיגוע: הקם ישוב חדש ביו"ש כתשובה לרצח"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קריאה משותפת משני עברי הקו הירוק להקמת ישוב ביו"ש כתשובה לפיגוע. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, וראש עיריית לוד יאיר רביבו, יצאו מייד לאחר הלווית רינה שנרב הי"ד בקריאה משותפת לראש הממשלה, להקים ישוב חדש ביו"ש כתשובה לרצח.

    יאיר רביבו ראש עיריית לוד אמר: "אנחנו יוצאים בקריאה משותפת משני עברי הקו הירוק להקים ישוב חדש ביו"ש כתשובה לרצח. אנחנו נקים שכונה חדשה. נקרא לה מצפה רינה, על שמה של רינה היקרה שלא זכתה להקים משפחה, אבל בשכונה הזו יהיו משפחות* עוד יישמעו נערים ונערות ילדים וילדות משחקים ברחובות העיר לוד".

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: "אנחנו יוצאים מפה בקריאה משותפת לראש הממשלה, ברגע הקשה מכל הזה, כל הארץ היא חזית, יהודה ושומרון הגליל הנגב אותה חולשה שמקרינה שמשתלם לרצוח יהודים, היא זו שמזמינה את הפיגוע הבא.

    כולם מחזקים את חיילי צה"ל שרודפים אחרי המחבלים אבל זה לא הפתרון. לתפוס את המחבל ולהביא אותו לכלא כדי שיעשה תואר ראשון שני ודוקטורט על חשבון המדינה ויקבל משכורת עתק מהרשות הפלסטינית. זו לא הרתעה. אנחנו מצפים מראש הממשלה שהוא גם שר הבטחון שיודיעו היום על הקמת ישוב חדש ביו"ש.

    בכל מקום שבו יש פיגוע צריך להקים ישוב. בכל מקום שיש פיגוע צריך להקים שכונות חדשות. זו ההרתעה הכי גדולה שיכולה להיות. מה שירתיע את האוייב הוא ההבנה שעם ישראל מתחזק בארצו. גם כאן בלוד. ראש עיריית לוד יכול להחליט שהוא מקים שכונה בלוד ומקים. אני כדי להקים שכונה בשומרון צריך אישור של ראש הממשלה ושר הבטחון.

    אנחנו מאוחדים בקריאה משני עברי הקו הירוק לראש הממשלה להקים ישוב חדש היום. כך נהגה מדינת ישראל בשלטון מפא"י. כך הקימו קיבוצים וישובים וזה הראה למנוולים האלו שאנחנו לא נשברים, וזה מה שראש הממשלה צריך לעשות היום".



    0 תגובות