מקורבי ליברמן: "אפס מגעים עם הליכוד"

    איתי גדסי 2 Comment on מקורבי ליברמן: "אפס מגעים עם הליכוד"

    על פי מספר דיווחים, בסביבת ליברמן ונתניהו לא פוסלים ישיבה משותפת בממשלה בראשות נתניהו לאור הסיכויים הנמוכים להרכבת ממשלת שמאל לבד. בסביבת ליברמן הכחישו את הדיווחים ואמרו, כי רק ממשלה ללא החרדים והמשיחיים באה בחשבון

    אביגדור ליברמן צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עבודה בעיניים או נתק אמיתי: לאחר הסכם העודפים בין ישראל ביתנו לכחול לבן, בסביבתו של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, מגיבים לדיווחים על כך שבשיחות סגורות גם ליברמן וגם נתניהו לא פוסלים את האפשרות של ישיבה משותפת בממשלה בראשות בנימין נתניהו, לאור הסיכויים הנמוכים להרכיב ממשלה ללא ליברמן ועם מפלגות השמאל לבד. כך מפרסם מעריב.

    כמו כן, דווח על מגעים שמתקיימים בין שתי המפלגות בנושא. מקורבי ליברמן מסרו למעריב בתגובה כי יש "אפס מגעים עם הליכוד. מפלגת ישראל ביתנו פועלת למען הקמת ממשלת אחדות לאומית ליברלית ורחבה, ולא פוסלת לא את הליכוד ולא את העומד בראשו".

    עוד הוסיפו מקורבי ליברמן: "יחד עם זאת, לאור העמדה שנתניהו פרסם מאמר בו התחייב לפעול נגד הקמת ממשלת אחדות ולא לוותר על המפלגות החרדיות, קשה לראות איך השניים יפגשו באמצע. מפלגת ישראל ביתנו בשום תנאי לא תשב בממשלה עם החרדים, עם המשיחים , בטח ובטח – עם המפלגות הערביות".

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לכאורה זה בגלל גיוס השמד. שוב יש ניסיונות עקירת הדת ע"י ממשלת הכופרים המשומדים מזרע עמלק שנמשכת שנים רבות: אתמול התקבלה בבית המשפט הצבאי ביפו ההחלטה בעניינו של אסיר עולם התורה, המוסר נפשו לקדש שם שמים ברבים, בן העליה, האברך החשוב, הגאון הגדול, המתמיד של הדור, בעל יראת שמים מיוחד, מגאוני ישראל, הרב מאיר בלוי שליט"א שלוחה דרבנן דידן, שנעצר והושלך לכלא הצבאי בגין התנגדותו לגיוס חרדים, וסירובו לשתף פעולה עם חוק הגיוס השמד והזימה בפועל ממש.

      בהחלטתו קצב בית המשפט את עונשו של הרב הגאון בלוי ל-55 ימי מאסר, לעומת 150 יום אותם דרשה הפרקליטות, וזאת בהתחשב לשהות הארוכה שלו במעצר פתוח, ובקיזוז ימי המאסר שכבר שהה בתחילת מעצרו הוא צפוי להשתחרר עוד לפני ראש השנה.

      בזמן מעצרו שוהה אסיר עולם התורה באגף המיוחד בישיבת המהר"ם מרוטנבורג שבכלא הצבאי, זאת עקב סירובו ללבוש את מדי הצבא הטמאים, ובכך נפטר ממטלות הכלא המסריחה מציונות וכפירה בקב"ה רח"ל.

      ע"פ פסיקת ביהמ"ש הוא נכנס אמש (שלישי) למעצר, כשהוא לווה לכלא הצבאי במאות יראי השם המבינים בעם, ביחד עם כל בני משפחתו שלבשו בגדי שבת לקראת הזכיה הגדולה שאחד מבני משפחתם מקדש שם שמים ברבים במדינת ישראל.

      בעקבות מעצרו של בן העליה צפויים במגזר החרדי לקיים סדרת מחאות נגד חוק הגיוס בכלל ונגד מעצרו של בן העליה בפרט, כשבין התאריכים שנשקלים לביצוע המחאות המרכזיות הוא יום שלישי י"ז באלול התשע"ט – יום הבחירות לכנסת המינים שר"י.

      כזכור בן העליה האברך הרה"ג ר' מאיר בלוי שליט"א נעצר בידי משטרת קרית ספר, בשלהי חודש אדר א', בעת שהשתתף בהפגנת מחאה נגד גזירת גיוס בנות, והוא הועבר לכלא הצבאי, שם שהה כשבוע בבידוד, עד שהועבר למעצר פתוח בו ניתנה לו האפשרות לשקוד על תלמודו בבית המדרש במקום, כשמידי סוף שבוע היה משוחרר לביתו ולמשפחתו, וכן חופשות נוספים.

      יצויין כי הימים ששהה בן הישיבה במעצר פתוח לא נוכו "הרשעים הערורים" ימ"ח וזכרם, ממספר ימי המאסר שנגזרו עליו, אולם בית המשפט לקח את שהותו במעצר פתוח בעת שחישב את כלל ימי המאסר שגזר נגדו…………..

    2. 1

      ממשלת ימין רק עם הליכוד ימינה חרדים ושותפים נאמנים מהשמאל.
      ללא אנטישמים כגון ישראל בתינו ויש עתיד.