- רדיו קול חי - -

חברת הכנסת טענה: "עוקבים אחריי"

מסתעפת פרשת החקירות בכחול לבן: עוד לפני ששכרו בחוסן לישראל את שירותיו של משרד החקירות הפרטי נגד מדליפים בכחול לבן, התלוננה חברת הכנסת עומר ינקלביץ', המקורבת ליו"ר הרשימה ח"כ בני גנץ, כי חוקרים פרטיים עוקבים אחריה, כך נחשף היום (חמישי) ב"ישראל היום"

בתקופה האחרונה משוכנעת ינקלביץ' כי גורמי מקצוע שפועלים בשירות מועמדים פוליטיים, ביצעו אחריה מעקבים ואספו חומרים שאמורים לשמש נגדה, וייתכן שגם נגד גנץ עצמו. ינקלביץ', המשובצת במקום ה־23 ברשימה, התלוננה על כך וככל הנראה הציגה ראיות שונות בעניין לגנץ. חברת הכנסת ינקלביץ' אף שיתפה בגילוי גורמים נוספים ברשימת כחול לבן. יחד עם זאת, גורמים ברשימה שנחשפו למידע לא מוציאים מכלל אפשרות כי מאחורי החקירה נגדה עומדים גורמים אחרים ממפלגות אחרות.

באחת השיחות שיתפה ינקלביץ' את חששה כי החקירות והמעקב אחריה נמשכו גם במהלך ביקורה בניו יורק, שבה שהתה בעת האחרונה. זמן קצר לאחר מכן שכר גנץ את שירותי חברת החקירות CGI Group, של ראש השב"כ לשעבר והשר יוצא יש עתיד, יעקב פרי, ושל שותפו צביקה נווה. לפי דיווחים, חברת החקירות אספה חומרים, שמצביעים לכאורה על הדלפות מצד בכירים ביש עתיד. את החברה שכר גנץ מתקציב מטה מפלגת חוסן לישראל, מבלי שיידע את שותפיו להנהגת כחול לבן, יאיר לפיד, בוגי יעלון וגבי אשכנזי.