הקרב 02 • סמוטריץ': "שירות נשים פוגע בצבא"; נתניהו: "תורם לביטחון"

    איתי גדסי 1 Comment on הקרב 02 • סמוטריץ': "שירות נשים פוגע בצבא"; נתניהו: "תורם לביטחון"

    לאחר הקרב על דיני התורה במרחב הציבורי שהצית השר בצלאל סמוטריץ' בינו לבין ראש הממשלה. עכשיו הקרב השני. השר סמוטריץ' תקף את שירות הנשים בצה"ל כי הוא פוגע בכשירות הלוחמים. נתניהו הגיב מיידית ואמר: "השירות לביטחון המדינה"

    צילום: פלאש90
    8:43
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on יצחק בריק: "הרמטכ"ל חייב להתפטר; לא נוכל ננצח כך"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ההתנצחות בין שר התחבורה לראש הממשלה על דיני התורה במרחב הציבורי, השר בצלאל סמוטריץ הביע היום (רביעי) את עמדתו כנגד גיוס נשים ופתח חזית נוספת מול ראה"מ. השר סמוטריץ': "השירות ביחידות מעורבות הוא שירות פוגע במבצעיות של צה"ל, בכשירות שלו, ביכולת שלו לעמוד במשימות. הציפייה שלי מצה"ל שלא ינסה לקדם אג'נדה כזו".

    ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו הגיב מהר לדבריו של השר סמוטריץ': "אני גאה בחיילות שלנו ובלוחמות שלנו שתורמות לביטחון ישראל. רק בשבוע שעבר הן סייעו לסכל פיגוע רצחני מכיוון רצועת עזה. שירות נשים בצה"ל לא פוגע בביטחון ישראל – הוא תורם לביטחון ישראל".

    יו"ר כחול לבן בני גנץ לא פספס את ההזדמנות להיכנס בין שניהם ותקף אותם תוך שלדבריו מדובר בכלל בדיל בין נתניהו לסמוטריץ';: "הדיל שמציע חבר הקבינט סמוטריץ' הוא חסינות תמורת אפליה והדרה של נשים. יש לי חדשות בשביל סמוטריץ ונתניהו- נשים יהיו בכל מקום שבו הן יכולות לתרום בצה"ל ובכלל. בים, באוויר וביבשה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      סמוטריץ' מדבר לענין, וכל הכבוד על האומץ. הדברים מגובים מתוך מחקרים לא מעטים. אחרים מדקלמים שוב ושוב את הסיסמאות הישנות. זאת הבעיה של כל השמאל בארץ, ובכלל של החינוך הרדוד והשטחי במדינת ישראל והתרבות הישראלית: סיסמאות במקום ערכים, כאשר בסופו של דבר רוב הערכים של השמאל מזוייפים מתוכם, ואינם שייכים כלל לנושאים הנידונים [הפרדה – אינה הפלייה, שנאת ערבים אינה גזענות, מותר לשנוא אוייב, כמובן אין לפגוע בחפים מפשע, אבל את האהבה תשאירו לאחים היהודים… [תשאל את כל המקשקשים, מה מכל הסיסמאות שלהם הם באמת מיישמים במציאות? חוץ מהציבור הדת"ל והציבור החרדי, כל השאר מסתפקים בהצהרות חגיגיות…).