גפני לרב פרץ: פעל למען ילדי המוכש"ר

    איתי גדסי No Comments on גפני לרב פרץ: פעל למען ילדי המוכש"ר

    יו"ר ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני שיגר מכתב לשר החינוך הרב רפי פרץ בו קבל על הטיפול בתקצוב ילדי החינוך המיוחד במוסדות המוכש"ר: "מוכרחים לתת מענה"

    גפני צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שיגר מכתב אל שר החינוך הרב רפי פרץ בנושא החינוך המיוחד במוסדות המוכש"ר. במכתב שנשלח עם העתק לראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון כותב ח"כ גפני, בדיון שהתקיים בועדת הכספים הביעו כל החברים מכל הסיעות את עמדתם כי החינוך המיוחד לגילאיו השונים חייב להיות מתוקצב הן מוסרית וציבורית והן מבחינת החוק המחייב את תקצוב כל הילדים.

    בינתיים התברר כי קיים חוסר בתקצוב הכללי של ילדי החינוך המיוחד וסייעות לילדים הסובלים מאלרגיה עקב גידול במספר הילדים מעבר לגידול הטבעי הרגיל.

    איומים בהשבתת פתיחת שנה"ל ופעולות נוספות הביאו את משרד החינוך לגייס מתקציבו כסף לביצוע החינוך המיוחד האמור עד ינואר 2020, אך בניגוד לחוק ללא מוסדות המוכש"ר שאומר כי המשרד עובר על החוק אך לא פחות חמור מכך הוא כי הילדים שהמר עליהם גורלם יסבלו ומשרד החינוך איננו סבור כי הם ילדיו.

    אני מבקש לומר, כותב ח"כ גפני במכתבו, כי באם הילדים הללו אינם ילדכם, תיקחו בחשבון את השלכת הרוחב לעניין זה אך בעיקר את האמירה החמורה כי מדינת ישראל מפלה לרעה ילדים הסובלים בחינוך המיוחד ולא נותנים להם מענה.



    0 תגובות