עולים לירושלים 4 יוצא לדרך; כל הפרטים

    קלמן טלר 5 Comment on עולים לירושלים 4 יוצא לדרך; כל הפרטים

    חוויה שהיא מסורת: 'עולים לירושלים 4' יוצא לדרך: היערכות שיא לקראת ה-אירוע של בין הזמנים בירושלים, שיתקיים זו השנה הרביעית ברציפות עם שפע אטרקציות, חוויות לכל המשפחה

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צוותי חשיבה והכנה עמלו תקופה ארוכה על הקמת מתחם ההפעלה המשתרע על 17,000 מ"ר במרכז הקונגרסים בבנייני האומה בירושלים. בהשקעה תקציבית חסרת תקדים תודות להתגייסותם של עיריית ירושלים ומשרד ירושלים ומורשת . ראש העיר משה ליאון היה מעורב באופן אישי בפרוייקט כאשר ההוראה שלו לכל הנוגעים בדבר היתה לעשות הכל כדי לספק את הפעילויות והתכנים המיוחדים לעשרות אלפי המשתתפים.

    בניית המתחם נעשתה בשיתוף פעולה פורה של גורמי המקצוע בעיריית ירושלים ומשרד ירושלים ומורשת שעמלו לבנות את המתחם האתגרי והמיוחד אשר יעניק את חווית הקיץ המושלמת למשפחה החרדית; החל בבחירה של אטרקציות חדשניות וכלה בהתאמה נכונה לצרכי הציבור החרדי , כל זה מתוך התפיסה של חוויה משפחתית כוללת לכל הגילאים שיצאו בטעם של עוד.

    גם השנה מספר ימי הפעילות של המתחם יעמוד על חמישה ימים. כזכור, בשנים הראשונות מספר הימים עמד על שלושה ימים , אך כבר בשנה שעברה הוחלט להאריך את האירוע ביומיים לאור הביקוש הגבוה, שבא לידי ביטוי בלמעלה ממאה אלף מבקרים, מספר שצפוי אף לגדול השנה.

    מה בתפריט?
    עשרות אלפי המבקרים יהנו מפארק אתגרי לכל המשפחה, מתחם מתנפחים ענק, ג'ימבורי לילדים, תערוכת מיניאטורות, מיצג תלת מימד, משחקי חשיבה נושאי פרסים, סדנת דרבוקות, מתחם צילום ומתחם תחרויות.

    נגמר? ממש לא! השנה ייהנו המשתתפים גם ממופע רב חושי סוחף (הכל מעלין לירושלים 4), ארבעה (!) מתחמים של "ג'ונגל ירושלמי" כולל פינת ליטוף בעלי חיים , חווית אקסטרים של "המרפסת המעופפת", מתחם אקשן מסעיר ואפילו מתחם של ים ירושלמי.

    וזה כמובן לא הכל: מהמתחם ייצאו סיורים מודרכים ללא עלות לאתרים ההיסטוריים בירושלים. מדובר בין היתר בעיר דוד, העיר העתיקה, מערת צדקיהו וקשת דוידסון.

    מתי זה בדיוק קורה? ואיך מבטיחים כניסה למתחם?
    פעילות הפארק תחל ביום ראשון כ"ד באב ותסיים ביום חמישי כ"ח אב (25-29/08/19) במרכז הקונגרסים בבנייני האומה בירושלים. שעות פעילות המתחם, בין השעות: 10:00-15:00 16:00-21:00.
    הכניסה ברכישת כרטיס מראש במחיר מסובסד של 15 שקלים בלבד למשתתף החל מגיל 3. רכישת כרטיסים בכרטיס אשראי בטלפון שמספרו 0772223000.

    כמו כן אפשר לרכוש את הכרטיסים בעמדות המכירה שיש במינהלים הקהילתיים בירושלים. מוקדי מכירה נוספים בירושלים: גל –פז רחוב מלכי ישראל 11. בורדו רחוב אהליאהב 16 רוממה. בני ברק: גל פז רחוב רבי עקיבא 88. ביתר עילית: במכולת של חיימקה ברח' המגיד ממעזריטש 70. אשדוד: בסניף שפע מרקט ברח' אברהם שפירא 36. מחסני ניקיון הצבעוני 13 רובע ח. בית שמש: מכולת מתוקי שפת אמת 28. מודיעין עילית: הבית הלבן רחוב יהודה הנשיא 16.

    הרוכשים טלפונית יקבלו את כרטיסי הכניסה בעמדות הכניסה ע"פ הצגת תעודת זהות.
    מארגני האירוע מציינים כי הסיבה המרכזית למכירה המוקדמת היא הרצון למנוע מחזות של התנפלויות על כרטיסים בכניסות למתחם, כמו גם למנוע מצב שבו אנשים שמגיעים למקום יתאכזבו מאחר ויאזלו הכרטיסים. .

    הטלמסר שבאמצעותו ניתן לרכוש את הכרטיסים מתוכנן באופן שהוא "מזרים" את המבקרים באופן פרופורציונלי בין הימים והשעות, כך שנמנעים עומסים החורגים מיכולת הקיבולת של המתחם.

    המארגנים מסבירים שהם עושים הכל כדי לאפשר לכל מי שמעונין להשתתף באירוע לעשות זאת, אך בסופו של דבר יש מגבלות מקום שקובעת מספר גג, מה שמחייב לתכנן את מספר המשתתפים לפי ימים/שעות מראש.
    "לצד הפעילויות שיש במתחם עצמו, הסיורים באתרים ההיסטורים של ירושלים זוכים להתעניינות שיא עם יותר ויותר אנשים שרוצים לקחת בהם חלק", אומרים המארגנים ומוסיפים כי השנה יוגדל דרמטית מספר הסיורים כדי לענות על הביקוש העצום".

    "ההמלצה שלנו היא פשוטה: להזדרז ולרכוש כרטיסים בהקדם. בעלות סמלית השווה לכל נפש. 15 שקלים בסך הכל לאטרקציות מגוונות במתחם ענק כולל אופציה לסיורים מודרכים חשוב להדגיש שהאטרקציות כולן, לרבות הסיורים השונים, נעשים בהתייעצות ובאישור משמרת הקודש והחינוך".

    ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אמר לקראת האירוע: "אירוע "עולים לירושלים" הוא בין האירועים המשמעותיים ביותר באירועי הקיץ בירושלים. אני מודה לכל מי שסייע ומסייע בהפקתו, וקורא ומזמין את כלל המשפחות, אלו שמתגוררות בירושלים ומחוצה לה, לבוא ולהנות בכיף אמיתי ומחוויה אמיתית בעיר ירושלים".

    סגן ראש העיר ירושלים הרב יוסי דייטש מסר: "עולים לירושלים הפך למסורת ירושלמית ייחודית שכל הציבור החרדי הוא חלק ממנה. אני שמח לקחת חלק בפרוייקט החשוב הזה גם השנה. זו השנה הרביעית שאנחנו מפיקים את הפרויקט הזה, כשהיקף הפעילויות והמשתתפים מזנקים דרסטית מפעם לפעם. אני מאחל לכל המשתתפים בילוי נעים ובטוח".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      זה רק בס"ד שיש כאלו דברים לחרדים

    2. 3

      בהחלט מבורך רק איך ניתן להחליף יום/לבטל את הכרטיסים?

    3. 2

      מה התוכנית להיום. ואיפה. יש תוכניה עם זמן ומקום?

    4. 1

      אכן אחלה מיזם רק ממש מפוצץ.
      הילדים לא עלו על כלום, תורים ארוכים כאורך הגלות בשעה 8 ורבע כבר נסגרו המתחמים, רעש באוזניים של טיפה מוזיקה ובעיקר ילדים אבודים,,
      אקיצר פיצוצים בראש,
      לא ללכת לשם פעם הבאה