אבוטבול: 'אספתי אלפי ש"ח והוזלתי את מחירי האירועים בבי"ש' • האזינו

    דוד קליגר 2 Comment on אבוטבול: 'אספתי אלפי ש"ח והוזלתי את מחירי האירועים בבי"ש' • האזינו

    באירוח לבין הזמנים בתוכנית 'הפוך על הפוך' עם הרב משה בן לולו סיפר הרב משה אבוטבול על פעילותו בימים אלו למען הכלל והפרט בבית שמש ומחוצה לה, ונתן את מספרו האישי • האזינו

    9:01
    19.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on ח"כ שוסטר מגיב לפרישת סער: "צעד מיותר; נמשיך לפעול יחד"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימי 'בין הזמנים' מתארחים בתוכנית 'הפוך על הפוך' מארח הרב משה בן לולו את מיטב אנשי הציבור שעוזרים יומם וליל לפונים אליהם בכל עניין, והיום התארח הרב משה אבוטבול המועמד התשיעי של סיעת ש"ס לכנסת וראש עיריית בית שמש לשעבר.

    בין שלל השיחות עם המאזינים בהם ענה לכל מיני דברים גם כאלה שאינן תחת סמכותו והבטיח לטפל בהם לעומק כשיהיה בעז"ה בכנסת הוא סיפר כי בימים האחרונים הוא חנך בעיר מגוריו בבית שמש אולם מיוחד עבור אברכי כולל ואנשים מיעוטי יכולת שרוצים לערוך בו שמחות קטנות ובמחיר מוזל, אבוטבול סיפר כי התרים לצורך העניין מנגידי העם סך 300,000 ש"ח עובר המיזם החשוב.

    בסיום השעה נתן את מספר הפלאפון האישי שלו – 0527-30-40-50 – וסיפר כי הוא רכש בכוונה מספר פלאפון קליט כדי שיהיה קל לזכור אותו ולחייג אליו בכל עניין בו הוא יכול לסייע והבטיח לטפל בכל פניה.

    האזינו:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      נתי: אין על משה אבוטבול, אני תושב בית שמש ואין מה להשוות בין בית שמש של לפני אבוטבול לבית שמש אחרי עשור עם ראש עיר מוצלח וטוב, שנזכה ב"ה לראות אותו ממשיך בעשייה שלו גם דרך הכנסת. אוהבים אותך משה…

    2. 1

      דברים פשוטים למי שיודע זה האיש ואלו מעשיו