שקד ובנט בגוש עציון: "חייבים לשנות אסטרטגיה"

    איתי גדסי 2 Comment on שקד ובנט בגוש עציון: "חייבים לשנות אסטרטגיה"

    בנט ושקד סיירו בגוש עציון עקב אירועי הטרור בשבועיים האחרונים | שקד: "יש שורה של צעדים שצריך לעשות ולא עושים. מחבלים יודעים שמשתלם לרצוח" | בנט: "הגיע הזמן לשנות אסטרטגיה מהכלה להתקפה. אם לא נשנה כיוון בדחיפות, נקום לפיגוע אסטרטגי או חטיפת חייל"

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר "ימינה" איילת שקד, ונפתלי בנט קיימו היום (ראשון) סיור בגוש עציון עקב המצב הביטחוני, יחד עם חברי רשימתם מתן כהנא ושולי מועלם. בנט ושקד ביקרו בכניסה ליישוב אלעזר, במקום בו אירוע פיגוע הדריסה ביום שישי ולאחר מכן מסרו הצהרה לתקשורת בכניסה ליישוב אפרת, במקום בו נרצח דביר שורק הי"ד. לאחר מכן קיימו מפגש עם תושבים בצומת גוש עציון.

    שקד אמרה: "אנחנו נמצאים פה במקום שדביר שורק ז"ל נרצח, לאחר שמוקדם יותר ביקרנו בתחנת האוטובוס בה נפצעו האחים נביס ביום שישי. אנחנו שולחים להם החלמה מהירה ורפואה שלמה. צריך לעקור את אותה מוטיבציה שיש למחבלים היום לרצוח יהודים, ולצערנו היום עדיין לא עושים את מה שצריך. דיברנו באינספור ישיבות קבינט על כך שצריך להפסיק את הזרמת הכסף למשפחות המחבלים ולמחבלים בכלא. מחבל שרוצח יודע היום שהוא ומשפחתו יהפכו לעשירים. החוק שעבר מקזז את המיסים אבל לא עוצר את הכסף מלהגיע למחבלים".

    "מדינת ישראל שיודעת לחדור לארכיון הגרעין באיראן, יודעת לעצור את הכספים הללו. זה עניין של החלטה, נחישות וסדרי עדיפויות. גם הבתים שנהרסים, הקרקע שעליה נמצא הבית צריכה להיות מחולטת, שאסור עליה לבנות בית חדש. גם זה לא נאכף. ראינו כבר מקרים שהמשפחה יודעת שיבנו לה בית חדש והוא לא ייהרס. יש עוד שורה של צעדים שלא נעשים וצריך לעשות אותם".

    במענה לשאלות על התקפות הליכוד השיבה שקד כי "בליכוד צריכים להתמקד בהגדלת הגוש ולא בפגיעה בשותפות. אם התדרוכים בליכוד נגדנו ימשכו זה אומר שפני הליכוד להקמת ממשלת שמאל".

    נפתלי בנט אמר: "ההרתעה של מדינת ישראל נשחקת ומתרופפת. המחבלים תופסים יותר ויותר תעוזה מיום ליום. הגיע הזמן לעבור מאסטרטגיה של הכלה לאסטרטגיה של התקפה בלתי פוסקת על ראשי הטרור. אם לא נעשה את שינוי הכיוון הזה, נתעורר לפיגוע אסטרטגי או לחטיפת חייל. כרגע מחבלים יורים מעזה טילים על אזרחי ישראל, דוקרים אזרחי ישראל בירושלים ודורסים אזרחי ישראל בגוש עציון. ככה לא נראית הרתעה. אנו נדחוף לשורה של פעולות תקיפות ונגבה את הממשלה בכל פעולה התקפית נגד הטרור. צריך להעביר את היוזמה למדינת ישראל. תושבי גוש עציון הם חזקים אבל הם מצפים להנהגה שתהיה חזקה, ברורה, תקיפה ונחושה נגד הטרור".



    2 תגובות

    מיין תגובות