מנכ"ל משרד הקליטה במכתב לעובדיו: אל תסייעו לליברמן

    איתי גדסי No Comments on מנכ"ל משרד הקליטה במכתב לעובדיו: אל תסייעו לליברמן

    תלונות שהגיעו להנהלת המשרד: עובדים משתמשים במשאבי המשרד לטובת ישראל ביתנו | תגובת המפלגה: "פייק ניוז ופרנויה מבית היוצר של הליכוד"

    ליברמן צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זעם בהנהלת משרד העלייה והקליטה על מפלגת "ישראל ביתנו", שמשתמשת לטענתם בעובדי המשרד ובנציגיהם ברשויות לקידום פעילות פוליטית. מכתב חריג יצא בשבוע שעבר ממנכ"ל משרד העלייה והקליטה, ובו הוא מזכיר את האיסור על עובדי הרשויות המקומיות ועובדי המדינה לעסוק בפעילות פוליטית בתקופת הבחירות. כך פורסם ב"ישראל היום".

    במשך שנים ארוכות משרד העלייה והקליטה נמצא בשליטת אנשי ישראל ביתנו. על פי תלונות שהגיעו לידי הנהלת המשרד ומתפרסמות כאן לראשונה, במערכות הבחירות האחרונות עושים עובדי הרשויות המקומיות, העובדים עם משרד הקליטה ונמצאים בקשר עם העולים, פעילות פוליטית ענפה בקרב העולים הנעזרים בשירותי המשרד ועובדי הרשויות, בניגוד לחוק.

    על פי תלונות שהגיעו להנהלת המשרד, רכזי השטח ברשויות, פרויקטורים ואנשים שמונו על ידי אנשי ישראל ביתנו ונמצאים בקשר עם אוכלוסיית העולים מקיימים פעילות פוליטית אסורה על פי החוק. התלונות שהגיעו להנהלת המשרד מדברות על פעילות פוליטית אסורה במקבצי הדיור, אותם מתקני דיור לעולים ותיקים המפוזרים ברחבי הארץ. מהתלונות עולה שבתקופת בחירות נערכים במקום, הממומן מכסף ציבורי, כנסים פוליטיים, וביום הבחירות אף מגיעות הסעות מאורגנות לקחת אותם לקלפיות. בין השאר הגיעו תלונות על שימוש בפרטיהם של העולים, הפצת מסרים ישירים לכיוונם ואפילו מסעות שכנוע והבטחות של אותם רכזים שאחראים לקשר עם העולים להצביע לישראל ביתנו.

    מישראל ביתנו נמסר: "מדובר בפייק ניוז ופרנויה מבית היוצר של הליכוד. ראשית מדובר בנוהל שגרתי של כל משרד ממשלתי בתקופת מערכת בחירות. מאז שמשרד העלייה והקליטה נמצא בידי הליכוד, אנו עדים לפגיעה קשה בעולים לרבות ביטול תכנית עידוד עלייה לנגב והגליל, ביטול קרן הלוואות ליזמים עולים, קיצוץ תקציבי תמיכה לרשויות המקומיות, ביטול פרוייקט בנייה של מקבץ דיור בבת ים ועוד.. כנראה שהידיעה בישראל היום היא רק תירוץ של הליכוד על מנת לבטל פרויקטים נוספים".



    0 תגובות