התחממות בדרום: 3 טילים שוגרו לעבר ישראל – כיפת ברזל הופעלה

    קובי פינקלר 3 Comment on התחממות בדרום: 3 טילים שוגרו לעבר ישראל – כיפת ברזל הופעלה

    אמש, בערב שבת שוגר טיל לעבר ישראל, בתגובה צה"ל הפציץ מספר מטרות של חמאס בעזה | הערב, שלושה טילים שוגרו לעבר ישראל. על פי דיווחים בשטח, רסיסי טיל נפלו בחצר בית בשדרות וגרם לנפגעת חרדה | הג'יאהד האסלאמי: "הקשר שלנו עם הציונים רק בהתנגדות"

    עזה מופגזת | אילוסטרציה צילום: עבד רחים כתיב, פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר שוגרו ככל הנראה מספר טילים לעבר ישראל, אזעקות צבע אדום  שמעו ביישובי עוטף עזה ובשדרות. על פי מספר דיווחים רסיסי רקטה נפלה בחצר בית בשדרות וגרמה לנפגעת חרדה. בעזה מדווחים על שיגור של 6 טילים לעבר ישראל. מערכת כיפת ברזל הופעלה ויירטה מספר רקטות.

    מדובר צה"ל נמסר: בהמשך לדיווח על אזעקות צבע אדום לפני מספר דקות, זוהו שלושה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לוחמי כיפת ברזל יירטו שני שיגורים.

    מעיריית שדרות נמסר: "בהמשך לדיווחים על שיגור רקטה לעיר שדרות, דווח על פגיעת רסיס של טיל בחצר של בית, לא ידוע עדיין אם דובר ברסיס של הרקטה או של המיירט, אין נפגעי גוף. צוותים רפואיים מטפלים באישה שלקתה בחרדה. עדכונים בהמשך בעת הצורך".

    שיגור טילי תמיר של כיפת ברזל:

    צילום: עבד רחים כתיב, פלאש 90

    אמש (ערב שבת) תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל שתי תשתיות טרור תת-קרקעיות של ארגון הטרור חמאס, בצפון ובמרכז רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטה ששוגרה מרצועת עזה מוקדם יותר הלילה.

    מדובר צה"ל נמסר: צה"ל ימשיך לפעול נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ורואה בארגון הטרור חמאס אחראי על כל הנעשה ברצועת עזה וממנה.

    בארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הנתמך ע"י איראן בעזה אמרו היום: "האנשים שלנו מתאחדים ומתנגדים לכיבוש, אם כאן ברצועה או בבית לחם או בירושלים. הקשר היחיד שלנו עם הציוניים יכול להיות רק באמצעות ההתנגדות".

    כוחות ההצלה בסמוך לבית בשדרות:

    צילום: עבד רחים כתיב, פלאש 90


    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      נתניהו דואג רק לנתניהו