"השאיפה שלנו שמכבי תהיה בכל שכונה בירושלים"

    עפר גדנקן No Comments on "השאיפה שלנו שמכבי תהיה בכל שכונה בירושלים"

    הדברים נאמרו על ידי ראש מחוז ירושלים והשפלה מר גידי לשץ בפגישה שנערכה עם יו"ר ועד הישיבות הרה"ג רבי חיים אהרן קאופמן שליט"א ושוחח עימו על העמקת שיתופי הפעולה ● הפגישה נערכו על רקע הרחבת פריסת השירותים הרפואיים של מכבי בירושלים ופתיחת המרכז הרפואי ה-23 בירושלים בשלש השנים האחרונות.

    10:23
    18.04.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on מפתיע: ח"כ לזימי מדברת על "הקונספציה שקרסה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לרגל התרחבות שירותי מכבי שירותי בריאות  בירושלים, מעמיק ראש המחוז גידי לשץ את הקשר של מכבי עם רבני העיר ואישי ציבור. במסגרת זו נפגש ראש המחוז מר גידי לשץ ועמו ר' משה שלזינגר מנהל השיווק למגזר החרדי של מכבי עם יו"ר ועד הישיבות הרה"ג רבי חיים אהרן קאופמן שליט"א.

    בפגישה שנערכה סקר ראש המחוז את הפריסה הגדולה של מכבי בשכונות בירושלים בשנים האחרונות, וביקש לשמוע את  צרכי התושבים.

    בישיבה סוכם על שורה של צעדים ושיתופי פעולה בין ועד הישיבות למכבי שירותי בריאות בירושלים וברחבי הארץ. לאחר הפגישה התקיים  סיור בו הציג הרה"ג רבי חיים אהרן קאופמן שליט"א את הארכיון החשוב של גדולי ישראל מהדורות האחרונים, אשר נאספו בוועד הישיבות.

    ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי, מר גידי לשץ ציין את חשיבות הביקורים עם מרנן ורבנן שליט"א ואישי הציבור ואמר "אנו ממשיכים במהפכת הבריאות בכל שכונות ירושלים כאשר רק בימים האחרונים חנכנו את המרכז הרפואי ה-23 של מכבי בשכונת קטמון. בין היעדים והמטרות שהצבתי עם כניסתי לתפקידי, נמנים שירותי רפואה איכותיים ומקצועיים גם לתושבי ירושלים. אנו נמשיך להביא את הבשורה ואת השירות של מכבי כדי לעזור לכל חברינו בחמלה ובמקצועיות".

    פעילותיה הרבות של מכבי למען בריאות הציבור בירושלים, באות לידי ביטוי באופן מובהק בנתוני הצטרפות מבוטחים לקופות החולים המפורסמים תדיר על ידי המוסד לביטוח לאומי. על פי הנתונים, זה כבר למעלה משלוש שנים שמכבי מובילה בצמיחה בפער משמעותי בעיר והיא הקופה אליה הצטרפו הכי הרבה ירושלמים בשנים האחרונות.



    0 תגובות