- רדיו קול חי - -

דרעי בהופעה בעפולה: "מי שניסה להכתיב לנו אורחות חיים – הפסיד היום"

באישור בית המשפט האירוע המתוקשר יצא לדרך בעפולה, עם מחיצת הפרדה מכובדת כיאה לבני הציבור החרדי. כלי תקשורת רבים בהם 'קול חי' שמעביר את האירוע בשידור חי, מסקרים את האירוע שנרשם כניצחון חרדי על שדולת הנשים וארגונים אנטי דתיים. השר אריה דרעי וח"כ משה גפני משתתפים באירוע.

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי נאם בתחילת האירוע ואמר בהתרגשות, "אני מרשה לעצמי לברך כאן בקול: שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה". דרעי הכריז כי, "השכל הישר ניצח. מי שניסה להכתיב לנו אורח חיים הפסיד היום. אני מברך היום את השופט האמיץ שהחזיר חזרה את הכבוד והשכל הישר".

צילום: Meir Vaknin/Flash90

דרעי תקף את לפיד על הבמה בשל תמיכתו בשדולה, "אנחנו עוזרים בכל מקום ומקום בארץ. עשינו אירועים גדולים לכל המגזרים, אבל מה יעשו אם יגיעו חרדים בת"א ויבקשו לקיים שם אירוע בנפרד. צריך לכבד כל מגזר. שימו לב שאותו יאיר לפיד שרוצה להיות ראש ממשלה בישראל – הוא האדם היחיד שיצא בתמיכה על החלטת ביהמ"ש. אנחנו אומרים ליאיר לפיד: פה זה מדינה יהודית".

WhatsApp Image 2019-08-14 at 20.14.42 [1]

דרעי פנה לשדולת הנשים ואמר, "שישמעו אותם נשים שמייצגות בקושי את עצמן וממומנות על ידי הקרן החדשה את קולות השמחה פה. כל המטרה של אותה עתירה זה רק לגרום לפרובוקציה. היה שווה כל הרעש הזה כדי שעם ישראל יידע להוקיר את ר"ע עפולה על ההגינות שלו".

צילום: Meir Vaknin/Flash90

גם ר"ע עפולה אבי אלקבץ, עלה לבמה ודיבר נרגשות על ההחלטה הדרמטית שציפה לה וביקש סליחה על האירוע היחידי שהצליח להוציא לפועל: "אני ראש עיר של כולם וגאה להיות גם ראש עיר של הציבור החרדי. בהחלטה מושכלת הגיע היום השופט להחלטה החכמה הזאת. אני היום מתבייש להגיד שעשינו רק אירוע אחד לציבור החרדי, מגיע להם יותר. אנחנו דורשים שלא תהיה כפייה חילונית. תודה רבה לשר דרעי היקר על כל פעילותו".

הזמר החסידי מוטי שטיינמץ אמר בתגובה: "זה היום עשה ה׳ נגילה ונשמחה בו. השכל הישר ניצח וב״ה נזכה גם הערב לשמח אלפי יהודים. כפי דרך התורה אמשיך תמיד להופיע רק בהפרדה". מוטי ואמרגנו רובי בנט הודו לנציגות החרדית: "אנו רוצים להודות לקב"ה ולשליחיו הנאמנים ליו"ר ש"ס הרב אריה דרעי וח"כ משה ארבל שלא נחו לרגע כדי שהצדק יצא לאור ולכלל העוסקים במלאכה. נמשיך להיות שליחים לשמח את עם ישראל".

WhatsApp Image 2019-08-14 at 19.51.54 [2]