סמוטריץ' למנדלבליט: "פסק הדין – פוגעני; הגן על זכויות הציבור"

    איתי גדסי 1 Comment on סמוטריץ' למנדלבליט: "פסק הדין – פוגעני; הגן על זכויות הציבור"

    שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' קורא ליועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט: "הגן על זכויות הציבור הדתי והחרדי; לא יתכן שציבור רחב שמשלם מיסים לא יוכל ליהנות מתקציבים הציבוריים"

    סמוטריץ' צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במכתב ששיגר שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' ליועמ"ש מנדלבליט קרא השר ליועמ"ש להגן על זכויותיהם של תושבי עפולה הדתיים והחרדים החפצים ליהנות מאירועי תרבות המתאים לאורחות חייהם.

    שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' אמר: "אימוץ העמדה השגויה שעלתה מפסק הדין פוגעני ביותר כלפי ציבור רחב בישראל שבוחר בהפרדה בין גברים ונשים מטעמים דתיים, והוא מנוגד לדין ולערכיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. הוראת השופט לפיה משטרת ישראל תרדוף את מי שחפץ בהפרדה מטעמים דתיים, ותאסור גם על פעילות התומכת בהפרדה וולונטרית, נוגדת את הדין ואת הפסיקה ואיננה מכבדת את הציבור שבוחר בה מטעמים דתיים ואת האוטונומיה שלו", כתב סמוטריץ'

    סמוטריץ' הוסיף וכתב: "אני קורא לך להגן על זכויותיהם של תושבי עפולה החפצים לקחת חלק באירוע מוזיקלי על פי אמונתם ואורחות חייהם, אירוע בודד מתוך 360 אירועי קיץ עירוניים בעפולה. אל תתן יד לפרובוקציה המכוונת. תמוך בתשובתך לעתירה בקיומו של האירוע כפי שתוכנן מלכתחילה לרווחת תושבי עפולה החפצים בכך ועצור את הפגיעה בילדי וילדות עפולה שמבקשים לרקוד ולשמוח באירוע שמותאם לאורחות חייהם ואמונתם".

    יוין, כי הבוקר (רביעי) הגיש היועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט את עמדתו לבית המשפט לעניינים מנהליים בנצרת הדן בעתירה בנושא וכתב כי אין מקום להתערבות בהחלטת העירייה וכי אין לאסור הפרדה וולונטרית אם וכזו תהיה. מנדלבליט התבטא לראשונה באופן עקרוני בנושא וטען כי ישנם מקרים מיוחדים בהם ניתנת האפשרות לארגן אירועים המבוססים על הפרדה מגדרית.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בצלאל סמוטריץ'=צדיק!!!