ברק השתלח בפראות במבקר המדינה; הליכוד: "לחקור את ברק"

    איתי גדסי 2 Comment on ברק השתלח בפראות במבקר המדינה; הליכוד: "לחקור את ברק"

    ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, תקף בצורה פראית וחסרת תקדים את מבקר המדינה החדש מתניהו אנגלמן וכינה אותו "סמרטוט רצפה", על רקע השינויים בוועדת ההיתרים שערך לאחרונה, בהם מינה חברי וועדה חדשים שאינם נמנים על הקליקה המשפטית

    אהוד ברק צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק השתלח בצורה אלימה וחסרת תקדים במבקר המדינה הנכנס מתניהו אנגלמן, על רקע השינויים שערך בוועדת ההיתרים של מבקר המדינה. ברק כינה את המבקר "משרתו של האדון נתניהו" ו"סמרטוט ריצפה". כזכור, על רקע התפטרותם של חלק מחברי וועדת ההיתרים, הכניס מבקר המדינה אנשים חדשים וראויים שחלקם אינם שופטים לשעבר, כפי שעד היום התרגלו למנות מבקרי המדינה.

    בריאיון לתקשורת אמר ברק: "אני מצר מאוד שלא עמד הכוח של כחול לבן להיאבק על פרופ' יפעת ביטון או על אלוף במילואים גיורא רום, שאחד מהם יהיה מבקר המדינה ולא הסמרטוט הזה שמשרת את נתניהו כמו סמרטוט רצפה", השתלח באלימות מילולית כנגד המבקר כשנאל על תפקודו והוסיף: "המינויים לוועדת ההיתרים נגועים בניגוד עניינים. זה ביזיון למשרד מבקר המדינה שאיש כזה מונה. הדמוקרטיה נהרסת לנגד עינינו ולכן צריך לשלוח את נתניהו הביתה".

    מהליכוד נמסר בתגובה: "אהוד ברק השתלח היום בצורה פרועה במבקר המדינה, אחד משומרי הסף. להיכן נעלמו כל אלה שמזדעקים על העלבת עובדי ציבור? עכשיו ברור שבעיני הצבועים בשמאל, "שומר סף" הוא רק מי שמשרת את השמאל. מי שמעז להביע דעה עצמאית – דמו מותר. צריך לחקור את אהוד ברק מייד".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      נתניהו מושחט מינה מבקר מושחט ימנה שופטים מושחטים ומדינת ישראל תהיה טורקיה רוסיה צפון קוראה !
      רק איך להמשיך בחיסול התיקשורת ואנחנו אזרחי ישראל מחוקים !