הרשומים ב'ספר הזכויות' יזכו לברכתם של גדולי ישראל שליט"א

    עפר גדנקן No Comments on הרשומים ב'ספר הזכויות' יזכו לברכתם של גדולי ישראל שליט"א

    למעלה מרבבת קבלות חיזוק במשדר חירום מיוחד של 'הידברות' ביום תשעה באב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתחזקים ומקרבים את הגאולה: במוצאי שבת חזון, עת התיישבו המוני בית ישראל לקונן על חורבן בית מקדשינו ותפארתנו לפני קרוב לאלפיים שנה, היו מי שעסקו בקדחתנות בקירוב הגאולה השלימה ובהקמת בית המקדש השלישי שיבנה במהרה בימינו אמן.

    אלו הם פעילי 'הידברות' שעסקו מסביב לשעון להצלחתו של משדר חירום מיוחד ומרגש, במהלכו התבקשו המאזינים מכל רחבי העולם לקבל עם עצמם קבלות טובות להתחזקות בשמירת תורה ומצוות, ובכך לקרב את ביאת המשיח ובניין בית המקדש בהר המוריה.

    ספר הזכויות של הידברותהתגובה העוצמתית של עם ישראל היממה את כל המעורבים בהפקת הענק שנמשכה לאורך כל שעות הלילה והיום של צום תשעה באב. למעלה מרבבת קבלות התחזקות ! הגיעו למוקדי 'הידברות' במהלך היממה, כאשר יהודים טובים מכל שדרות העם ומכל קצוות הארץ והעולם ביקשו להצטרף למהפכה היהודית ולעשות משהו קטן לקירוב הגאולה.

    הקבלות, שנבעו מלב יהודי טהור ומלא געגועים, תועדו ונרשמו כולן ב'ספר הזכויות' המיוחד, עם שמותיהם של המתחזקים, שיוזכרו לטובה ולברכה אצל גדולי ומאורי הדור שליט"א, המעודדים ללא הרף את פעילות 'הידברות' לקרב רחוקים ולהרבות תורה וטהרה בעם ישראל.

    'ספר הזכויות' יונח על שולחנם של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א, מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א, מרן נשיא מועצת חכמי התורה, הגר"ש כהן שליט"א, כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א, חבר מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש בעדני שליט"א וגדולי הרבנים והמקובלים שליט"א.

    להלן מקבץ קטן ביותר מתוך אלפי קבלות החיזוק שזרמו למוקד 'הידברות', חלקן מיהודים יקרים שטרם זכו לצעוד בדרך התורה: "להימנע מלהזמין במסעדות לא כשרות", "להדליק נרות שבת בכל יום שישי", "להקפיד על תפילת שחרית כל בוקר", "להשתדל יותר בכיבוד הורים", "ללמוד מדי יום לפחות רבע שעה", "מקבלת על עצמי בלי נדר לשמור שבת", "להניח תפילין כל יום", "ללכת לבית הכנסת לפחות בשבת מברכים", "להכשיר את המטבח אצלינו בבית", "לאכול כשר בעז"ה בלי נדר", "שמרתי את השבת הזאת, לשמור גם את השבת הבאה", ועוד.

    היקף הקבלות האדיר הביא להתרגשות והתרוממות רוח בקרב פעילי 'הידברות' וראשי הארגון, שישבו לאורך כל שעות היממה בחפ"ק המיוחד שהפעיל את המשדר, וזכו לראות במוחש את פעמי הגאולה כדברי הנביא עמוס: לֹא רָעָב לַלֶּחֶם וְלֹא צָמָא לַמַּיִם כִּי אִם לִשְׁמֹעַ אֵת דִּבְרֵי ה'.

    דוגמה לקבלה טובהבמסגרת המשרד שנמשך לאורך כל שעות הצום והאבל על חורבן בית המקדש, הועברה הפקת ענק 'מסע בזמן' בהנחיית הגאון רבי זמיר כהן, ראש ארגון 'הידברות' המוביל את עולם הקירוב בשליחות גדולי ישראל שליט"א. הגר"ז כהן הוליך את הצופים במשעולי ירושלים העתיקה בתקופת החורבן, כולל גילויים חדשים על התגשמות דברי הנביאים לצד ממצאים ארכיאולוגיים נדירים המוכיחים את האמת הנצחית ברוח דברי חז"ל על ירושלים הקדומה בתקופת בית המקדש שיבנה במהרה בימינו. במסגרת המשדר שעסק בנושאי חורבן וגאולה, העבירו רבני 'הידברות' שורה של שיעורים והרצאות חיזוק בנושאי אהבת חינם והתחזקות במצוות שבין אדם לחברו המסוגלים לקרב את  הגאולה השלימה במהרה.   

    עם סיום המשדר המיוחד שעורר הדים נרחבים והביא לקידוש שם שמים בהיקף חסר תקדים, הודו בהנהלת 'הידברות' לבורא עולם על הסייעתא דשמיא לאורך כל הדרך ובפרט בהיערכות הנרחבת לקראת המשדר בצום תשעה באב, במהלכו נוכחו כולם לראות שוב את הרצון והכמיהה האדירה לטעום מנועם זיו התורה ולהתקרב לבורא עולם.

    הגאון רבי זמיר כהן שליט"א, ראש ארגון 'הידברות' סיכם את המשדר ואמר: "כאשר כל כך הרבה יהודים מקבלים על עצמם להתחזק בשמירת התורה והמצוות זה וודאי מלמד זכות על עם ישראל ומקרב את ביאת המשיח. השנה גם ראינו שאיכות הקבלות ורמתן גבוהה משמעותית ביחס לשנה שעברה, ובעז"ה אצל רבים מהמתחזקים זה יהיה ללא ספק פתח לתנופה רוחנית עצומה" דברי הגר"ז כהן.

    הרב מוטי מנדל, מראשי הנהלת 'הידברות', ציין כי: דווקא ביום זה, כאשר עם ישראל מתאחד באבל על חורבן הבית, הלבבות פתוחים והאוזן קשובה יותר לחשוב על "מה אני יכול לתרום לזירוז הגאולה ובניית בית המקדש". לכן החלטנו להשיק את ספר הזכויות, שבו יכתבו שמותיהם של יהודים שהחליטו לקבל על עצמם קבלת חיזוק אחת ברוחניות, כאשר לפני הכול מדובר הצהרה ברורה של "אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח". כל אלו שקיבלו על עצמם קבלות טובות נכתבו בספר ויזכו לברכתם של גדולי ישראל, המעודדים אותנו ללא הרף להרבות בפעילות קירוב ולהביא את דבר ה' בכל הזדמנות אפשרית".



    0 תגובות