- רדיו קול חי - -

צ'יטוס נעלם לכם מהאריזה?

חטיף צ'יטוס האהוב והמוכר מתחדש באריזה חדשנית במהדורת קיץ מוגבלת המשתנה באור השמש!

צ'יטוס מזמין את כולכם לצאת ולבלות עם המשפחה בחוץ ולגלות היכן הוא מסתתר. שלחו לנו תמונה המנציחה את הרגע המשפחתי שלכם מבלים ומשחקים בחוץ ותוכלו לזכות בערכה מקסימה של משחקי חצר נוסטלגיים לכל המשפחה!

איך משתתפים במבצע "איפה צ'יטוס"? צלמו את המשפחה משחקת בחוץ, שלחו את התמונה למייל: [email protected] בין השעות 15:00-19:00 ותוכלו לזכות בערכת משחקי חצר נוסטלגיים – בכל שעה זוכה חדש!

המבצע מתקיים בימים א׳-ה׳ בין התאריכים כ"ב בתמוז – י"ד באב (25.7-15.8.2019) הפרס יוענק לשולח התמונה היפה והיצירתית ביותר בכל שעה. בכפוף לתקנון.

צ'יטוס הוא חטיף תירס אפוי במבחר טעמים אהובים: צ'יטוס דולפינים בטעם גבינה, צ'יטוס כאפה בטעם קטשופ וצ'יטוס איקס עיגול בטעם פיצה. כל המוצרים בסדרה הם ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא תוספת חומרים משמרים, כשר פרווה בכשרות בד"ץ העדה החרדית.

קצת רקע על צ'יטוס: חטיף הגבינה הקראנצ'י "עשה עלייה" לישראל מארה"ב בראשית שנות ה- 90. במהלך שנות ה- 2000 הצטרפה לחטיף משפחה שלמה של חטיפים אפויים, פריכים, במגוון צורות וטעמים מפתיעים שמעניקים מידי יום רגעים של כיף לכל המשפחה . צ'יטוס הומצא בארה"ב בשנות ה- 40 על ידי צ'רלס אלמר דולין, מייסד חברת פריטוס. צ'יטוס נמכר ביותר מ- 36 מדינות ברחבי העולם!

חפשו את צ'יטוס באריזות החדשות על המדפים!