שמרית מציגה: מתכון עוגיות לבבות פריכות במיוחד

    עפר גדנקן No Comments on שמרית מציגה: מתכון עוגיות לבבות פריכות במיוחד

    החופש בעיצומו, הימים ארוכים והילדים מלאי מרץ. אין זמן מתאים מכך לאפייה נינוחה של עוגיות פריכות, בטעם מושלם ובמראה שובה-לב ומעורר תיאבון. בדיוק בשביל זה, מגישה חברת מוצרי האפייה 'שמרית' את המתכון המנצח, הנה הוא:

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רכיבים לבצק:

    180 גרם נטורינה רכה בטמפרטורת החדר
    3/4 כוס סוכר (150 גרם)
    2 חלמונים L
    2 כוסות קמח (280 גרם)
    1/4 כפית מלח

    לבצק שוקולד:
    50 גרם שוקולד מריר

    הוראות הכנה:

    1. בקערת מיקסר עם וו לישה מערבלים היטב את הנטורינה והסוכר עד לקבלת תערובת אחידה (מומלץ להיעזר מידי פעם במרית סיליקון על מנת לגרד את דפנות הקערה).
    2. מוסיפים את החלמונים, אחד אחרי השני ומערבלים היטב לתערובת אחידה. מנפים פנימה את הקמח, מוסיפים את המלח ומערבלים עד לקבלת בצק אחיד.
    3. מחלקים את הבצק לשני חלקים שווים במשקל של כ- 300 גרם כל אחד. מחלק אחד יוצרים עיגול בצק, עוטפים בניילון נצמד ומעבירים לקירור.
    4. לבצק שוקולד – ממיסים את השוקולד בפולסים במיקרוגל, מערבבים היטב עד שהשוקולד הופך נוזלי וחלק וממתינים מס' דקות לקירור. מחזירים את החצי השני של הבצק לקערת המיקסר. מוסיפים את השוקולד המומס ומערבלים עד שהשוקולד נטמע לחלוטין בבצק ומתקבל בצק חום. יוצרים מהבצק כדור שטוח, עוטפים בניילון נצמד ומעבירים לקירור למשך חצי שעה עד שעה.
    5. להרכבת העוגיות – מרדדים כל חלק של בצק בנפרד על גבי נייר אפייה מקומח בנדיבות לעובי של קצת יותר מחצי ס"מ. יש לקמח גם את החלק העליון של הבצק וגם את המערוך.
    6. קורצים לבבות בשני הבצקים. מעבירים את הלבבות הבהירים לבצק הכהה ולהיפך. עוברים בזהירות ובעדינות עם המערוך על הבצק על מנת ליצור בצק אחיד בשכבה אחידה.
    7. קורצים מהבצק שנותר לבבות גדולים יותר, מניחים במרווחים קלים בתבנית אפייה מרופדת ואופים בתנור שחומם מראש ל – 175 מעלות, כ- 7 עד 9 דקות ועד שהעוגיות מזהיבות מעט. מוציאים, מצננים ומגישים.

    טיפים להכנת המתכון:

    • רצוי לעבוד עם חותכן קפיץ
      • רצוי בחותכנים של 1.5-2 ס"מ אך ניתן לעבוד גם עם גדלים שונים

    בתיאבון!



    0 תגובות