גפני במתקפה כנגד השופט: "שונא חרדים – אדם שלא מבין במשפטים"

    אסתי פלד No Comments on גפני במתקפה כנגד השופט: "שונא חרדים – אדם שלא מבין במשפטים"

    ח"כ משה גפני בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' על פסילת ההופעה המופרדת בעפולה: "בזמנו השופט ברק אמר לי אתם מיעוט ותצטרכו ללכת לבג"ץ. אני לא סומך על בג"ץ" | על לפיד: "זה איש רשע. לילדים החרדיים יש יותר הבנה ממנו, הוא אפס כישרונות. אפס הבנה" | האזינו

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה גפני מראשי יהדות התורה בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי התייחס לסערה סביב פסיקת בית המשפט האוסרת הופעות על פי כללי היהדות החרדית שהביאה למחאה רבתי בכל קשת הציבור בישראל. לדברי גפני, "השופט חשף את פרצופה האמתי של בית המשפט הם הלכו רחוק".

    עוד סיפר גפני, "בזמנו השופט ברק אמר לי אתם מיעוט ותצטרכו ללכת לבג"ץ. אני לא סומך על בג"ץ ולכן לא אתבזה ואפנה אליהם. אני לא מאמין להם. הם רוצים מדינה חילונית וזה לא ילך להם".

    לדבריו, "השופט שביטל את ההופעה בעפולה לא יודע את החוק. אין חוק כזה אני מתבייש בפרשה הזאת. זה חוק שהיה ב2011 והחוק מאפשר". עוד הוסיף גפני, "השופט שונא חרדים ולא מעבר לזה".

    גפני התייחס לקמפיין השנאה של לפיד, "יאיר לפיד הוא רשע מרושע שמפריע לו שילדים וילדות חרדיים,לא יהיה להם אפילו אירוע אחד. זה איש רשע. לילדים החרדיים יש יותר הבנה ממנו, הוא אפס כישרונות. אפס הבנה".

    "סמוטריץ בוטה אבל צודק בעיקרון ואין לו פחד. וכולנו מתייצבים יחד. כל מה שאמר על מערכת המשפט הכל נכון",  אומר גפני בנחרצות. האמירה נותנת ביטוי חזק לאידיליה שנרשמת לאחרונה בין נציגי הסיעות הדתיות והחרדיות בכנסת.

    גפני התייחס למועמד כחול לבן לראשות הממשלה ושיבח אותו לטובה, "יש לי הכירות טובה עם גנץ התרשמתי ממנו לטובה. לא תמיד אנשי צבא מצליחים לנהל ואותו יכול לנהל ראש הממשלה. איני פוסק את דינו. הוא איש טוב חבל שהתחבר עם לפיד". גפני הוסיף ואמר בנחרצות כיד למנוע אי הבנות, "אנחנו נתמוך בראש הממשלה נתניהו כמועמד להרכבת הממשלה".



    0 תגובות