הכפיה החילונית • השר סמוטריץ' על נתניהו: "חלש; אפס מנהיגות"

    איתי גדסי 1 Comment on הכפיה החילונית • השר סמוטריץ' על נתניהו: "חלש; אפס מנהיגות"

    מתקפה חריפה מצד שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות החלטת בית המשפט בנצרת האוסרת על קיום אירוע למגזר החרדי בהפרדה: "דינה זילבר היא ראש הממשלה האמיתי"

    השר סמוטריץ' צילום: נעם ריבקין פנטון, דוברות הכנסת
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסערה בעפולה. שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הגיב להחלטת בית המשפט האוסרת על קיומו של אירוע מוסיקאלי בעפולה בהפרדה: "מערכת משפט מטומטמת. סליחה שלמרות מעמדי לא מוצא מילה מעודנת יותר. טמטום פרוגרסיבי פודמנטליסטי", כתב סמוטריץ'.

    עוד כתב: "ומאחר וחסידי משילות אנחנו לא נפתור עצמנו בלגלגל את האחריות על המשפטנים: ראש ממשלה חלש שמאה אחוז מהטרלול הזה מתרחש במשמרת שלו. אפס מנהיגות. אפס משילות. דינה זילבר היא ראש הממשלה האמיתי".

    תגובות חריפות נוספות במערכת הפוליטית בעקבות החלטת בית המשפט המביאה לביטול ההופעה בפועל.

    ח"כ ישראל אייכלר אמר: "החלטת בית המשפט בעיצומו של צום תשעה באב, לאסור על קיום אירוע נפרד מרצון בצניעות, עבור יהודים כשרים בעפולה, מזעזעת. היא מזכירה לכולנו כי אנו עדיין שרויים בגלות בידי מחריבי היהדות, בתוך ארץ קדשינו ותפארתנו. שוב מוכיחים השופטים כי הם אויבי חופש הדת, ושוללי חירות האדם לבלות בצניעות כרצונו הדמוקרטי".

    "זהו שלב נוסף בהפיכת מדינת ישראל לדיקטטורה אנטישמית שבה אסור ליהודי לשמוח כהלכה, בניגוד כל מופעי התועבה המשולמים מכספי מיסינו. הם כופים על עם התורה, לנהוג לפי התרבות הרעה של המישטר הפרוץ והאנטי יהודי. הכל לפי רוח התקופה לדכא את שומרי התורה וההלכה היהודית. עם ישראל צם היום באבלו על חורבן בית המקדש. יחד עם זאת אנו מאמינים שנראה בקרוב את גאולת ישראל. הקב"ה יגאלנו מן הגלות בין הגויים ומידי זדים המדכאים את יהדות התורה".

    "עלינו לדרוש בכל תוקף לעגן בחוקי המדינה, את הזכות לשמור על דת קדשנו כהלכתה. כדאי שנזכור כי רק משיח צדקנו יבא ויגאלנו מידי כל שונאינו ויבנה בית מקדשנו בגאולה השלימה".

    ח"כ יעקב טסלר אמר: "מצער לראות שוב ושוב את התערבותם הבוטה והחצופה של השופטים על אורח חייו של הציבור החרדי בארץ, ההחלטה היא עוד ניסיון שלא יצליח של השופטים לכפות את השקפת עולמם על הציבור החרדי. אנו מצפים מביהמ"ש לדאוג לזכויות המיעוט ולא לרמוס אותם, לציבור החרדי מלוא הזכות והלגיטימציה להחליט לעצמו על אופי האירועים עבורו".

    "לא תהיה לנו ברירה אלא להציב גבולות לביהמ"ש באמצעות חוק שיגביל את השופטים מלהתנהג כבעלי המדינה תוך רמיסה גסה של ציבורים שלמים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ומה עשית אתה סמוטריץ ? ומה עשו המפלגות החרדיות ? כלום