גנץ: "נקים ממשלת אחדות עם הליכוד וללא נתניהו"

    איתי גדסי 1 Comment on גנץ: "נקים ממשלת אחדות עם הליכוד וללא נתניהו"

    יו"ר כחול לבן הגיב למאמר של ראש הממשלה על הקמת ממשלת ימין בלבד, : "זה מה שחשוב לו שידעו אזרחי ישראל הבוקר, כמה ימים לפני תשעה באב. אני מודיע שוב: אנחנו בכחול לבן רוצים אחדות"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן, בני גנץ התייחס הערב (רביעי) למאמרו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בישראל היום, בו התחייב לא להקים ממשלת אחדות ולהקים ממשלת ימין בלבד. בשיחות אחרות אמר נתניהו כי הוא לא יפר את הברית עם החרדים לעולם. "ראיתי הבוקר את המאמר של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הוא התחייב שם שהוא בשום פנים ואופן לא ילך לממשלת אחדות. זו ההתחייבות שלו- "רק לא אחדות". אמר גנץ.

    גנץ תקף את נתניהו על עיתוי המאמר: "זה מה שחשוב לו שידעו אזרחי ישראל הבוקר, כמה ימים לפני תשעה באב. אני מודיע שוב: אנחנו בכחול לבן רוצים אחדות. אנחנו נקים ממשלה רחבה שתייצג את כולם גם עם הליכוד וללא נתניהו שצריך להתמודד עם בעיותיו המשפטיות, ובהן ורק בהן הוא עסקו".

    .

    גנץ התייחס גם לכתבי האישום והמלצות המשטרה שפורסמו בימים האחרונים ואמר: "ב-18 לספטמבר יש לנו אפשרות לקום בבוקר ולהגיד שיש שינוי במדינת ישראל. אנחנו צריכים להבין שהבחירה היא בין ממשלת החשודים לבין ממשלה שבאה לעבוד עבור האזרחים".



    1 תגובות

    מיין תגובות