- רדיו קול חי - -

נתניהו: "מדינת הלכה – בלבולי מוח"; סמוטריץ': "לא מחובר ליהדות"

בכנס סגור הערב (רביעי) נאם ראש הממשלה בפני עשרות חברי קונגרס שהגיעו מארה"ב לביקור ופגישות עם צמרת הממשל בישראל. בדבריו הזכיר נתניהו את העניין שמעורר הדים גם בקרב יהודי ארה"ב – מדינת הלכה. על פי חדשות 12 אמר נתניהו לנוכחים תוך שהוא מתייחס לסמוטריץ', "חבר בקואליציה שלנו, לא מהליכוד אלא ממפלגה אחרת, אמר שהוא היה רוצה שישראל תהיה מדינת הלכה. אלו דברי הבל מוחלטים. אלו בלבולי מוח".

שר התחבורה וחבר הקבינט בצלאל סמוטריץ' לא נשאר חייב ותקף את ראש הממשלה: "ראש הממשלה באנגלית מצוחצחת ומשויפת בדיוק כמו שהוא אוהב, ירד עלי ואמר שדברים שאמרתי המשקפים בעיניי כמיהה של כל יהודי דתי הם 'דברי הבל מוחלטים, בלבול מוח ומגוחכים".

"ביבי לא זלזל בי או בדבריי, ביבי מזלזל בכל מי שהוא יהודי מאמין", המשיך לתקוף שר התחבורה, "השיקולים של ביבי הם אך ורק אלקטורליים ללא שום גרעין של אמת המחוברת ליהדות. כך היה, כך הווה וכך יהיה".

אבל אל תדאגו, מעריך סמוטריץ', "תוך יום יומיים ביבי ירדוף אחרי המצביעים הדתיים, ימרח מודעות בכל עלוני השבת והעיתונות המגזרית ויבטיח להם הרים וגבעות. שהליכוד היא היא הבית האמיתי של הציונות הדתית, של ההתיישבות ושל הימין כולו".

לסיום כותב סמוטריץ': "אבל בבחירות הקרובות הציבור הדתי לא יקנה את מניפולציות השתיה והגוועלד של ביבי".

ו