תגובות חריפות: "ליצמן צח כשלג"

    איתי גדסי 1 Comment on תגובות חריפות: "ליצמן צח כשלג"

    לאחר שהמשטרה הודיעה כי יש להעמיד לדין את סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, תוקפים מספר חברי כנסת את ההודעה: "קובעים כאן רף חדש שבו איש ציבור לא יכול לסייע לציבור"

    השר יעקב ליצמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תגובות חריפות ב"יהדות התורה" על הודעת המשטרה כי יש להעמיד את סגן שר הבריאות ויו"ר "יהדות התורה", חבר הכנסת יעקב ליצמן, על מתן עזרה וסיוע לציבור במשרד הבריאות, הודעה המתפרסמת חודש וחצי לפני הבחירות לכנסת.

    סגן השר מאיר פרוש אמר בצהרים, כי ליצמן ייצא צח כשלג. "חמורה מאוד העובדה שפעילות לגיטימית ומתבקשת של שליח ציבור במסגרת פניות הציבור ועזרה לאזרח הקטן מול מערכות ביורוקרטיות מורכבות – מהווה בסיס לחקירות. הדבר פוגע בפעילותם של אישי ציבור ומונע מהם לסייע לשולחיהם", דברי סגן השר פרוש.

    חבר הכנסת ישראל אייכלר אמר "בסופו של תהליך לא ייצא כלום מהמלצות המשטרה. הבעיה היא שקובעים כאן רף חדש שבו איש ציבור לא יכול לסייע לציבור. הרוע של השלטון הופך את המושג של פניות ציבור למשהו לא חוקי, אמר אייכלר, שהוסיף כי הופכים את מדינת ישראל לסדום ועמורה, גם שם היו חוקים אבל חוקים רעים ושופטים רעים. הם לא אפשרו לתת אוכל לעניים, בניגוד לחוק".

    יו"ר סיעת יהדות התורה, חה"כ יעקב אשר אמר, כי פרסום ההמלצה להעמידו לדין חודש וחצי לפני בחירות תמוה, בדיוק כמו ההדלפה על קיום החקירה סמוך לבחירות הקודמות. המערכת המשפטית בוחרת להתגולל על נציגים חרוצים שכל חטאם שהם מסורים לצרכי הציבור כולו.

    מועצת הקהילות של אגודת ישראל פרסמה הודעת חיזוק בסגן השר ליצמן והצהירה, כי ניהול החקירה בעיתוי רגיש של בחירות אינו מקרי. מדובר בניסיון לפגוע בכוחה של רשימת יהדות התורה והתשובה לכך תהיה בחיזוקה, נאמר בהודעת מועצת הקהילות.

    מלשכתו של סגן השר ליצמן נמסר, כי הם פועלים במדיניות ברורה של דלת פתוחה, לסיוע ועזרה לציבור, ללא אפליה בין האוכלוסיות והמגזרים וללא בירור מצבם של הפונים אליו לסיוע, אלא לפי החוק והיושר. יושרו הציבורי ועשייתו העצומה למען הציבור, יוכח במהרה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מקום המשפט שם הרשע.
      מצדיקים את הרשע – הסתה נגד חרדים 'לא נחשב'. קובי אדם הגון ואינטלגנט.
      והרשיעו את הצדיק – אבל דרעי הוא ברברי ומדבר בגסות נגד טרול. וליצמן החסיד בעל החסד. הינו 'עבריין' מבוקש עבור 'עזרה' לציבור.