מפ(א)ר את הכללים, לכאורה: רון קובי נוסע על ב.מ.וו. בניגוד לתקנות

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on מפ(א)ר את הכללים, לכאורה: רון קובי נוסע על ב.מ.וו. בניגוד לתקנות

    למה רון קובי מקבל רכב יוקרה מהעירייה? ראש עיריית טבריה הוזהר ע"י משרד הפנים, אבל לא עצר. קובי נוסע ברכב ב.מ.וו יוקרתי – למרות שעלותו גבוהה מהמותר בחוק | רון קובי: "זה רכב חלופי"

    רון קובי צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית טבריה, רון קובי, עובר לכאורה על תקנות משרד הפנים לאחר שבשבועות האחרונים הוא מתנהל עם רכב מסוג ב.מ.וו יוקרתי שעלות שכירותו כ־7,500 שקלים בחודש. לפי התקנות, סוג הרכב שבו רשאי ראש עיר להשתמש בו, תלוי במספר התושבים. כאילו שלא חסרות לו צרות מבית ומחוץ, ואחרי שכבר הוזהר על ידי בכיר במשרד הפנים לגבי הרכב שבו הוא משתמש, ראש עיריית טבריה רון קובי נראה לאחרונה שוב כשהוא נוסע ברכב היוקרה של אותו היצרן, כך נחשף ב"ישראל היום".

    על פי תקנות משרד הפנים, רשות אשר מספר תושביה אינו עולה על 100 אלף – בטבריה יש כ־46 אלף – מזכה את ראש העירייה ברכב שעלותו אינה עולה על 215 אלף שקלים, או ברכב חליפי בדמי שכירות חודשיים של 5,000 שקלים לכל היותר. עלות שכירות רכב הב.מ.וו שבו נוסע קובי היא כ־7,500 שקלים בחודש. זאת לעומת האופל אינסיגניה שמשרתת אף היא את קובי, ועלות שכירתה פחותה משמעותית.

    עיריית טבריה המקרטעת סובלת מגירעון עמוק של כ־100 מיליון ש'. אי אישור תקציבה שהביא לזימון לשימוע לפני הדחה לקובי, עומד היום בעין הסערה לא רק בטבריה, אלא גם בבית המשפט העליון שדחה אמש את עתירתו של קובי לדחיית השימוע אצל השר אריה דרעי. זוהי לא הפעם הראשונה שקובי בוחר להשתמש ברכב מנקר העיניים, למרות הכעס הרב שמופנה אליו מצד תושבים רבים.

    רון קובי מסר בתגובה ל"ישראל היום": "הרכב שלי בטיפול, והביאו רכב חלופי תחתיו".

    ממשרד הפנים נמסר בתגובה: "החשב המלווה מטעם משרד הפנים אישר שכירות רכב מסוג אופל לזמן קצר עד לקבלת רכב באמצעות ליסינג במכרז, כנדרש בחוק. מאז בחירתו של קובי לראשות העיר ועד היום לא יצא מכרז כזה והשכירות נמשכת זמן רב".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בושה וחרפה לקובי. מה הוא חושב שבג"ץ מפגרים כמוהו?

    2. 1

      מה הוא חושב שבג"ץ נטולי השכלה כמוהו?