הלוחם בחרדים: רה"ע לא מוכן לפתוח ת"ת בעיר והילדים מטלטלים לי-ם

    אסתי פלד 3 Comment on הלוחם בחרדים: רה"ע לא מוכן לפתוח ת"ת בעיר והילדים מטלטלים לי-ם

    מעלמה אדומים היא סיפור טראגי של היהדות החרדית, למרות שעשרות משפחות חרדיות קבעו את משכנם בעיר, ראש העיר מתכחש לחובות של העירייה כלפם ובהם, בית ספר בסמוך לבית של הזרם החרדי. ב'מהדורה המרכזית' התראיינו נציג ש"ס שסיפר על האני מאמין של ראה"ע בעיר ואמא לילדים שסיפרה על העוול הנוראי שנגרם למאות ילדים כל בוקר | האזינו

    צילום: פלאש 90
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מעלה אדומים מתנגדת בכל תוקף לפתיחת בית ספר חרדי בעיר, למרות שמאות משפחות חרדיות מתגוררות בעירו נאלצות לשלוח את ילדיהם ללמוד בירושלים, הכל בגלל התנגדותו העיקשת והמוצלחת יש לומר של ראש המועצה בני כשריאל. כך על פי טענת תושבי העיר ונציג הציבור בעיר.

    נציג ש"ס בעיר אברהם נגר התראיין ל'מהדורה המרכזית' וסיפר על הבעייה שרק מחריפה עם הזמן אך ללא פתרון באופק: "ההתנגדות שלו נמשכת. אבל הציבור עיקש מאוד. הרב ניסים זאב הגיע למקום וניסה לבנות אך ללא הצלחה". למרבה האירוניה סיפר נגר שסיעת ש"ס בעיר נמצאת בקואליציה של ראש העיר ואף יש לה סגן מטעמה.

    אסתי פסח שמעוני, אמא חרדית לילדים בעיר התראיינה למהדורה וסיפרה על הקשיים שחווים הילדים כל בוקר: "ראש העיר הוא מחזיק תיק החינוך, ואין לו שוויוון בניהול העיר. יום יום הילדים שלנו מטלטלים לעיר אחרת לעיר שהם לא מכירים, עם ילדים שאינם חברי שכונתם, זה מאוד קשה לילדים. זה לא רק אני אלה עוד 130 אימהות בעיר".

    עוד הוסיפה: "יש עוד 15 מבנים בעיר של משרד החינוך מוכנים עם הרישיון של משרד החינוך. גם למוסדות חינוך לפעוטות שפתחנו הוא נלחם, הוא תמיד ישלח פקחים ובקרים בכוונה. גם למעונות הוא שולח מפקחים שרק יפריעו".

    נגר: "ראש העיר לא מוכן לשמוע על תלמוד תורה בעיר. הוא אמר לי, אני אתן הכל אבל לא מוכן לשמוע על תלמוד תורה. הוא מוכן לממן את ההסעות רק שילמדו בירושלים. היה לרב דויטש מוסד שנסגר בגלל לחץ של ראש העיר".

    גברת שמעוני: "אנחנו הולכים לבית משפט וזה בטיפול. כל כך כואב לראות את הילדים שלנו מטלטלים כל בוקר עד ירושלים עם כל הקשיים המלווים בכך".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      לבושתינו, אם הם היו ילדי מסתננים כבר היו דואגים להם.

    2. 2

      אולי ראש העיר חושש מ "בית שמש 2". מעלה אדומים היא עיר בעלת צביון חילוני, והציבור שם רוצה שכך תישאר. תושבי מעלה אדומים לא רוצים לראות איך טיפין טיפין ייסגרו רחובות בשבת, נשים לא תורשנה להסתובב על מדרכות מסוימות (ואולי אף יגדפו וירקות עליהן, כפי שנעשה בבית שמש), מקומות בילוי בשבת יאלצו להיסגר, וכן הלאה. אותו ציבור חילוני לא מעוניין שיתחילו לכפות עליו אורח חיים שהוא לא מאמין בו, ואת זה המשפחות החרדיות שהחליטו להגיע למעלה אדומים, צריכות להבין. הרי ישנם תקדימים לכך….
      פשוט תבינו מאיפה האנטי מגיע.