- רדיו קול חי - -

בן גביר: "בנט מוזמן לתבוע אותי"

צילום: Hadas Parush/FLASH90

יו"ר עצמה יהודית איתמר בן גביר הגיב להדיפת טענתו על ידי נפתלי בנט בנוגע לברית אחים עם יאיר לפיד: "הוא מזמן לתבוע אותי. אני אטען 'אמת דיברתי'".

בראיון נרחב לבצלאל קאהן ב"קול חי" אמר בן גביר: "אם בנט מתחיל לאיים זה אומר שהוא בלחץ. אני אומר כשאני מוקלט, ואשמח שבנט ייקח אותי לבית משפט, מכל הסימנים שאנחנו מקבלים בנט סגור עם לפיד. אולי מטעמי קמפיין ינסו להסתיר אותו ולהבליט את החברים האחרים, אך בנט הוא זה שמנהל שם את העניינים. איילת שקד אמרה לי עשרות פעמים שהיא רוצה אותנו בפנים, אבל חייבת אישורו של נפתלי בנט".

"אמנם הם "הבית היהודי", אך מי שמנהל שם את הדברים זה נפתלי בנט. ברית אחים בפתח. כולנו זוכרים את הפעם הקודמת שבנט ויאיר לפיד חברו לברית כדי להקים ממשלה אנטי ימנית וחרדית. לא סתם הוא טרפד את הכניסה שלנו. בנט דרש את המקום השביעי כיוון הוא צריך שלושה מנדטים כדי ללכת לממשלת אחדות עם לפיד. הערכה שלי הבוקר הזה כי בנט הולך לברית אחים לאחר הבחירות".

בן גביר הוסיף ואמר: "למרות שהבוקר התפרסם סקר בו אנחנו מתקרבים לאחוז החסימה, אמרתי לפעילים לא להתבשם מכך. יהיו סקרים טובים יותר ויהיו סקרים פחות. אם הסיפור היה ג'ובים הייתי מזמן בפנים. הם לא סתם התעקשו על השביעייה הראשונה, לפי הערכות וכך גם שמעתי מאיילת שקד, שבעה המקומות הראשונים ברשימה הם הריאליים. התכנית שלהם היא שעצמה יהודית יביאו את המנדטים ומי שייכנס לכנסת הנציגים האחרים".

האזינו:

/wp-content/uploads/2019/08/בן-גביר.mp3 [1]