בנט: "לא סגרתי דיל עם לפיד; זו עילה לתביעת דיבה"

    אבי גדלוביץ' 2 Comment on בנט: "לא סגרתי דיל עם לפיד; זו עילה לתביעת דיבה"

    מועמד "הימין המאוחד" נפתלי בנט מגיב בראיון לבצלאל קאהן ב"קול חי" לטענות כי סגר דיל עם יאיר לפיד להקמת ממשלת אחדות: "זה שקר; אם בן גביר ימשיך לומר זאת זו עילה לדיבה" • וגם: "אפסנתי את האגו עמוק בארון לטובת עם ישראל; אנחנו הבית הגדול של הימין"

    צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שניסיון איחוד מלא במפלגות הימין כשל, ומפלגת עצמה יהודית נרשמה בנפרד לבחירות הקרובות, ב'ימין המאוחד' תוקפים את איתמר בן גביר שלטענתם יאבד קולות לגוש הימין ועלול לגרום להקמת ממשלת שמאל. בריאיון שהעניק השר לשעבר נפתלי בנט לבצלאל קאהן ב"קול חי", הוא מכחיש את הטענה מנע את האיחוד עם 'עצמה': "זה שקר. כולנו יחד העברנו הצעה הוגנת לעצמה יהודית עם שני מקומות ריאליים ברשימה. הם בחרו לשים את האגו לפני המהות. ראשי הימין המאוחד ידעו לשים את האגו בצד ולקחת צעד לאחור בכדי להציל את ממשלת הימין".

    בנוגע לטענות יו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר, כי סגר דיל עם יאיר לפיד, אמר בנט: "נלך רק לממשלה בראשות נתניהו. מדובר בשקר מוחלט, ואם ימשיך להגיד את זה באופן מפורש זו עילה לדיבה. אני לא סגור עם אף אחד בשמאל ולא אמליץ על השמאל. אני נולך אך ורק לממשלת ימין. באפן פרדוקסלי מי שיצביע למפלגות קטנות וישרוף את קולו שבוודאות לא יעברו את אחוז החסימה הוא זה שיגרם להקמת ממשלת שמאל".

    על הוויתור לאיילת שקד על המקום הראשון: "אפסנתי את האגו עמוק בארון לטובת מדינת ועם ישראל. אנחנו חייבים להביא ניצחון מוחץ לגוש הימין בוודאי לאחר שליברמן הפך להיות חלק מהשמאל – הוא מצהיר שימליץ על גנץ ולפיד לראשות הממשלה – זה דבר רע מאוד".

    באשר ליחסיו עם השר רפי פרץ אמר: "כל נושא התיקים ייגזר לפי מספר המנדטים שנקבל, אחרי שישבתי רבות עם הרב פרץ, אני חושב שמדובר בבן טוב שאוהב את ארץ ישראל ויש מכנה משותף רחב מאוד. אני שמח שידענו לשים את האגו בצד ולנוע קדימה".

    על הכישלון בבחירות האחרונות אמר בנט: "אם אני מאמין משהו, אני בחיים לא מוותר. גם אחרי הכישלונות הכי גדולים. לכל אחד יש עליות ומורדות. החכמה היא לא להיכשל. אחר שנפלת, תקום, תלמד את הלקחים ותרוץ קדימה".

    האזינו:



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מאוכזבים ממכם הימין המאוחד. מצביעים רק לעוצמה

    2. 1

      בנט. אז הוא אמר אז מה?!!! לא שמעת את האימרה השחוקה "הכלבים נובחים והשיירה עוברת"?!!