טסלר: "היעד הוא עשרה מנדטים"

    אבי גדלוביץ' No Comments on טסלר: "היעד הוא עשרה מנדטים"

    חבר הכנסת יעקב טסלר אומר כי ההמלצה על נתניהו ברורה מאליה: "אתו אפשר להגיע להישגים עבור הציבור החרדי" | על ליברמן: "ככל שהסקרים מחמיאים לו, שיכרון החושים שלו הולך ומתגבר"

    צילום: יהושע פרוכטר
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (חמישי) יוגשו הרשימות הסופיות לקראת הבחירות להכנסת ה-22. נציגי מפלגת יהדות התורה יגיעו לכנסת במהלך היום ויגישו לוועדת הבחירות את רשימתם לכנסת. חבר הכנסת יעקב טסלר מיהדות התורה שוחח עם איתי גדסי במהדורת סופהשבוע והתייחס בין היתר ליחסים של מפלגתו עם אביגדור ליברמן: "כפי שכולם זוכרים", אמר, "אביגדור ליברמן הלך איתנו במשך שנים ארוכות בכמה וכמה מקומות. למרות זאת, הוא בינתיים עושה את תעמולה על גבינו. הדבר הזה מביא אותנו להבנה שמדובר בנביחות וצעקות ותו לא, הוא לא פגע בנו בפועל. השאיפה היא שהמפלגות החרדיות יגדילו את כוחם ולא נצטרך אותו בממשלה הבאה. במידה ונגיע למצב ששוב אנחנו צריכים אותו להרכבת ממשלה, נשב ונשקול שוב מה עלינו לעשות".

    לדבריו: "יצאנו למערכת הבחירות הכפויה הזאת כתוצאה מאילוץ של אביגדור ליברמן שחושב על האינטרס האישי שלו. הוא לקח את הציבור החרדי ומשתמש בו כסחורה שהוא מוכר לציבור במטבע השחוק של חרדים ומדינת הלכה. ככל שהסקרים מחמיאים לו, שיכרון החושים שלו הולך ומתגבר".

    על יעדי המפלגה בבחירות אמר טסלר: "היעד שלנו הוא להגיע לפחות לעשרה מנדטים, זה אפשרי. הציבור כיום זוכר מה שעברנו בזמן השהות האופוזיציה, אין לי ספק בכך. את הפגיעות שהיו בנושא החברתי ובעולם התורה לא צריך לתזכר. כל אחד מרגיש זאת גם היום".

    בנוגע לשאלת ההמלצה לראשות הממשלה נשמע טסלר נחרץ: "אנחנו ממליצים על נתניהו כיוון שאתו אפשר להגיע להישגים לציבור החרדי. אף פעם לא אמרנו שלא נבדוק אופציות נוספות. מה שברור שעם לפיד לא נשב בשום מצב גם לא בממשלה תחת נתניהו".

    באשר לניסיונות לחבור שוב לאלי ישי אמר: "יש לנו אחריות שאף קול חרדי לא לאיבוד. מתוך האחריות הזאת אנחנו לא פוסלים אף אחד ונעשה את הכל במטרה להגדיל כוחנו. לא נוכל לסלוח לעצמנו אם נגיע למצב שלא נוכל להקים ממשלה או שנצטרך ללכת לאופוזיציה".

    האזינו:



    0 תגובות