פרץ בוועידת העבודה: "אורלי לוי תשווק את השלום כמוצר עממי"

    איתי גדסי No Comments on פרץ בוועידת העבודה: "אורלי לוי תשווק את השלום כמוצר עממי"

    וועידת מפלגת העבודה אישרה את האיחוד בין המפלגה לגשר. בדברים שנשא יו"ר המפלגה הוא התחייב לא לשבת בממשלה של נתניהו. בהמשך דבריו, תקף את כחול לבן לאור ריבוי הדעות הסותרות של המנהיגים ותקף את משנתו הכלכלית של לפיד: "לפיד וחבריו אוהבים את חברות כוח אדם"

    צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בוועידת מפלגת העבודה שנערכת היום (רביעי) נרשם ניצחון ראשון לעמיר פרץ, וועידת המפלגה אישרה את האיחוד בין גשר להעבודה. יו"ר העבודה עמיר פרץ הודה לחברי המפלגה על התמיכה. פרץ התייחס לפרישה של יחמוביץ' ואמר כי היו ביניהם עליות ומורדות אך היא תתמוך במפלגה. בנוסף מינה פרץ את כבל לראש מטה הבחירות.

    עמיר פרץ נאם בוועידה והתייחס להסכם מול אורלי לוי: "אורלי לוי אבקסיס, שותפה נחושה, בטוחה בעצמה, בטוחה בדרכה, מנהיגה עם הרבה עשיה מאחוריה ועם הרבה תכניות לפניה.ואורלי לוי היא גם לוחמת חברתית, וגם שוחרת שלום. כל מי שמנסה להחליש את המחויבות שלנו לשלום ולהסדר מדיני טועה ומטעה".

    פרץ הסביר למשתתפים כי לוי מחוייבת לפיתרון שתי מדינות: "אורלי רצה לבחירות הקודמות עם גשר עצמאית כשאחת ההתחייבויות שלה היא שתי מדינות לשני עמים. ארבעים שנה שבהן אני נלחם למען שני הדגלים – שלום וצדק חברתי, שהם מבחינתי דגלים שמשרתים האחד את השני".

    פרץ גם הסביר את היתרון היתרון לדעתו באיחוד: "היתרון הגדול הוא  שיש לנו הזדמנות להפוך את השלום למוצר עממי. כי כל עוד השלום יישאר שבוי בידי האליטות, כל עוד השלום יהיה השיח באולמות פאר, הוא ישאר בגדר נושא שחייבים לשוחח עליו וחייבים לדון בו. וכל אחד בעולם כולו, נשיאים, ראשי ממשלות, הוגי דעות, כולם יכולים לשלם מס שפתיים, והשלום ימשיך להתרחק".

    בהמשך דבריו תקף את כחול לבן על ריבוי הדעות בהנהגה בה כל אחד מושך לצד שלו, והתייחס למשנתו הכלכלית של לפיד: "אם לפיד היה יכול לעצב את הכלכלה והחברה בדמותו, 80% מאתנו היו עבדים של השיטה ומשרתים את לפיד וחבריו כי הוא מאוהב בחברות כוח האדם".

    פרץ הבהיר כי הוא לא יישב בממשלה של נתניהו: "ובכן, על מנת שלא יהיה ספק – אנחנו לא נשב עם בנימין נתניהו. אנחנו לא ננהל מו"מ עם נתניהו. כאשר כתב חשדות מעל ראשו, ואם יוגש נגדו כתב אישום נדרוש את התפטרותו המיידית".

    .

    ח"כ שמולי אמר בוועידת מפלגת העבודה: "אין כמו בבית. הייתה מחלוקת ביני לבין עמיר פרץ, אבל במפלגה דמוקרטית יש אדם אחד שאוחז בהגה. הטוב ביותר ניצח ואני עומד מאחוריו"



    0 תגובות