ח"כ סילמן: "נגדיל את גוש הימין"

    אבי גדלוביץ' 1 Comment on ח"כ סילמן: "נגדיל את גוש הימין"

    אופטימיות זהירה? חברת הכנסת עידית סילמן (הבית היהודי) טוענת כי החיבורים נעשו במפלגתה עם "האיחוד הלאומי" ו"הימין החדש" יגדילו את גוש הימין ובכך יובילו לניצחון הגוש: "נגיע למספר דו ספרתי"

    צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחר (חמישי) בשעות הערב ייסגרו באופן סופי הרשימות לכנסת לקראת הבחירות הקרובות ובמפלגות הימין מקיימים מגעים בניסיון אחרון לחבר את מפלגת "עצמה יהודית" במטרה שלא לאבד קולות לגוש.

    חברת הכנסת עידית סילמן (הבית היהודי) שוחחה עם בצלאל קאהן ב'קול חי' והתייחסה לסיכוי שנותר להגיע לאחדות עם מפלגתו של בן גביר: "מתקיים משא ומתן, אך אני מצליחה להבין את איתמר בן גביר שבוחר ללכת עם שותפים שיותר קרובים אליו מבחינה רעיונית ואידיאולוגית – מפלגת נועם. יכול להיות שהחיבור הזה גם יצליח להביא משהו בסופו של דבר", אמרה.

    לדבריה: "במערכת הבחירות הקרובה שווה לבדוק כמה קולות מביאים אנשי הר המור. אנחנו בדקנו את כוחם של עוצמה יהודית ובהתאם לזה אנחנו מציעים במשא ומתן. ניהלנו עם בן גביר משא ומתן לאורך כל הדרך, עוד הרבה לפני השותפות עם הימין החדש. כנראה שהיה מדובר בנתונים שלא מצאו חן בעיניו, הוא לא הסכים להצעות. אנחנו התקדמנו הלאה וכעת המצב הוא שאכן מציעים קצת פחות עבורו. בן גביר יצטרך לשקול האם זה מתאים לו".

    במענה לשאלה על מי תוטל האחריות במידה ועצמה יהודית לא תעבור את אחוז החסימה וגוש הימין יאבד את השלטון אמרה סילמן: "הימין לא ייכשל במצב הזה, אנחנו מספיק חזקים. מאמינה שנגדיל את הכח בבחירות הקרובות. עם שילוב כזה נצליח למקסם קולות ולהגיע למספר דו ספרתי". באשר לביקורת בתוך הבית היהודי על הצבתה של איילת שקד בראש הרשימה, אמרה: "אני יכולה לומר שזה בלוק טכני ואנחנו מתייחסים אליו ככזה. צריך להתעסק במהות, המהות היא שאנחנו רוצים להגיע לממשלת ימין".

    חברת הכנסת סילמן התייחסה לטענות כי השר סמוטריץ' תמך בבניית דירות לתושבים פלסטינים בשטחי C ולפרסומים אודות ועידה אפשרית לקראת יישום תוכניות טראמפ: "סמוטריץ' נתן את הסיבות המשמעותיות, הוא מדבר על תושבים שמתגוררים שם מימים ימימה. אנחנו יודעים מה מונח על השולחן. תכנית טרמפ מדברת על וויתורים רציניים גם בירושלים וגם ביהודה ושומרון, בשביל זה חשוב לנו גוש הימין".

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      עוצמה יהודית בנועם תכניס אף יותר הרבנים חייבים לתת הוראה על מנת שלא נתבולל במערכת הקולקלת כולם יחד כל המפדלניקים ההסדרניקים חייבים להצביע לעוצמה יהודית בנועם אין מה לחפש את הבית היהודי במתכונת הזואת זה כמו להכנס באין כניסה חברה מלכודת לפניכם איזה איחוד איזה עבודה בעיניים כותרות כותרות על מה מה השינויים שקד לא לוקחת קולות מהליכוד אוליי זה חלומו של סער הוא יכול להמשיך לחלום אין בכלל מה להשוות בן מפלגה שמתחילה זה דנים למפלגה נכשלת כבר כמה פעמים
      רק עוצמה יהודית בנועם שומרת על יציבות בן גביר לעולם לא התקפל רק אם ייתנו לו מקומות ראשונים 1234 זה יכול לשנות את המערכת ואת התדמית