אקוניס: "ליברמן השתלח בערבים, אח"כ בציונות הדתית ועכשיו בחרדים"

    אסתי פלד No Comments on אקוניס: "ליברמן השתלח בערבים, אח"כ בציונות הדתית ועכשיו בחרדים"

    שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס בריאיון ל'מהדורה המרכזית' התייחס לתוצאות הבחירות לאחר שבסקרים לא באים לידי ביטוי המנדטים של כחלון: "לוקחים את הסקרים האחרונים שלפני הבחירות ומוספים עליהם עשרה מנדטים", זו תהיה התוצאה מתחייב אקוניס

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס (הליכוד) התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס למהלך האיחוד בימין, לדבריו של אקוניס מדובר בפייק איחוד: "אין שום איחוד בימין המיקום במפלגה השתנה אך לא קרה שום דבר דרמטי, הבית היהודי חוזר להיות אותו דבר כמו פעם".

    עוד הוסיף אקוניס: "עלי לא עובדים כ"כ מהר וגם לא על הציבור הציבור שמאזין לך אבי מימרן. הייתי במסעדת פועלים בפתח תקווה, בעיר הזאת יש לך האזנה גדולה מאוד, והם אמרו לי שם עשרות אנשים שהם הולכים להצביע רק מח"ל".

    ההסתה של ליברמן לא תעזור לו אומר אקוניס, "בהתחלה הוא השתלח בערבים ואמר שבלי נאמנות אין אזרחות, והוא הכריז כי יעביר את המשולש לרשות הפלסטינית. אח"כ תקף את הציונות הדתית ועכשיו זה החרדים". עוד הוסיף, "למפלגה שלו קוראים ישראל בתינו, זו רשימה שכל שונאי החרדים לא מסוגלים להצביע לה. ליברמן גם מסית וגם לא ירוויח מזה כלום".

    על תוצאות הבחירות אומר אקוניס: "כדי לדעת כמה מנדטים הליכוד ישיג בבחירות, יש נוסחה פשוטה. לוקחים את הסקרים האחרונים שלפני הבחירות ומוספים עליהם עשרה מנדטים. כך היה בכל ארבעת מערכות הבחירות".



    0 תגובות