מחלוקת חריפה בימין המאוחד על צירופו של בן גביר

    שלמה ריזל 4 Comment on מחלוקת חריפה בימין המאוחד על צירופו של בן גביר

    שקד מול בנט: לאחר האיחוד הגדול שיצא לדרך: מחלוקת חריפה ניטשת במפלגה בעד ונגד צירופו של בן גביר לרשימה. ראש הממשלה לוחץ להביא לידי איחוד גדול ושלם שימנע איבוד מאות אלפי קולות | בן גביר: "הסכמנו גם למקומות חמישי ועשירי"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יממה לאחר ההכרזה החגיגית על הימין המאוחד בראשות אייל שקד, וכבר החלה מחלוקת חריפה בתוך הרביעייה של הימין המאוחד, לגבי ההצעה לבן גביר ו'עוצמה יהודית'. להצטרף לאיחוד תמורת המקום החמישי והתשיעי כפי שהצהיר בן גביר אמש במהדורה המרכזית בקול חי.

    למעט נפתלי בנט, כל שלושת האחרים (שקד, פרץ וסמוטריץ) מוכנים לתת לבן גביר את המקום החמישי, שאמור לרצות אותו. בנט מתנגד נחרצות מכיוון שזה מזיז את כל הרשימה מקום אחד לאחור (ובעיקר את נציגי הימין החדש) ולכן כרגע אין הסכמה סביב הנושא. כך מפרסם כאן חדשות.

    תגובת איתמר בן גביר לדיווח: "זוהי שעת המבחן של שקד, פרץ וסמוטריץ'. האם הם יובילו אחדות כפי שהצהירו או שיהמרו בקולות הימין. כדי להביא את מצביעי עוצמה יהודית, עוצמה חייבת לקבל מעמד של שותפות. הסכמנו גם למקומות החמישי והעשירי, ועכשיו תורכם להגיד כן"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו לוחץ על ראשי הנהגת יש"ע להביא לצירופו של בן גביר לאיחוד שלא ילכו מאות אלפי קולות של הימין לפח. בסקרים לאחר הבחירות הראה ראש הממשלה לראשי הימין כי ב גביר הביא 2.5 מנדטים לאיחוד.

    הבעייה המרכזית היא, הדד ליין שמציב בן גביר לימין המאוחד, בעוד מספר שעות עוצמה יהודית תחתום על ריצה משותפת עם המפלגה החדשה בנועם. אם יחתמו המפלגות על ריצה יחד ככל הנראה, המהלך יסתום את הגולל על האפשרות של חיבור עוצמה יהודית לאיחוד הגדול.



    4 תגובות

    מיין תגובות
      1. אם לא יתנו לעוצמה 2 מקומות ב-10 הראשונים ועוצמה לא תכנס לאיחוד אז תקום ממשלת שמאל, כי לא יהיה להם 61 מנדטים בגוש הימין

    1. 3

      רק עוצמה יהודית.. תמשיך ככב בן גביר

    2. 2

      מצער שהימין החדש בראשותה…. הפך להיות ליברלי שעד היום היא וחברה בנט התרפסו ובכך הקרע הלך וגדל ומדינת ישראל, כיהודית לפני הדמוקרטית הפכה להיות מדינת כלל אזרחיה.

      בן גביר, צעד לבד עם אנשים בעלי עמוד שדרה שנלחמים ולא מפחדים לאבד את ערכיו של העם היהודי.