שמר אמונים: דיין ימונה לסגן ראש עיריית אלעד

    איתי גדסי No Comments on שמר אמונים: דיין ימונה לסגן ראש עיריית אלעד

    לאחר כניסתם של ש"ס ודגל התורה לקואליציה העירונית באלעד, החליט ראש העיר ישראל פרוש לצרף לקואליציה גם את חבר המועצה אבי דיין ולמנות אותו לסגן ראש העיר בתואר

    דיין
    21:48
    16.04.24
    נתי קאליש No Comments on "מקרה נדיר": נעצר אנטישמי שריסס כתובות נאצה באומן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם שוך הקרבות שנמשכו בקדנציה האחרונה ובמערכת הבחירות, ולאחר שדגל התורה וש"ס נכנסו לקואליציה העירונית, הודיע ראש העיר ישראל פרוש לחברי המועצה כי במועצת העיר הקרובה שתתקיים ביום רביעי, בכוונתו למנות את חבר המועצה אבי דיין לסגן ראש העיר בתואר.

    דיין שכזכור פרש מסיעת ש"ס המקומית לאחר הבחירות הקודמות בהן לראש העיר פרוש לא הייתה קואליציה, ודיין הצטרף אליה ובכך שבר את הרוב שהיה לש"ס במועצת העיר, התמודד בבחירות האחרונות והביא מנדט אחד. על פי הסיכום עם פרוש, אם היה מקבל 3 מנדטים, היה ממונה לסגן ראש העיר בשכר. אך בסופו של יום עם מנדט אחד, הסכים פרוש למנותו לסגן ראש העיר בתואר בלבד.

    נציין כי בכוונתו של ראש העיר ישראל פרוש לערוך עוד מספר שינויים במערכת העירונית. בין היתר למנות את שמעון סויסה איש אמונו לעוזר מנכ"ל העירייה. ובעתיד ככל הנראה גם להחליף את מנכ"ל העירייה זאב קשש, באיש אמונו, שכן בקדנציה הקודמת תפקיד מנכ"ל העירייה – כך על פי ההסכם – היה שייך לדגל התורה. אך כעת, כשהוא נטול מחויבויות לסיעות השונות, בכוונתו של פרוש להחזיר אליו את השליטה גם בתפקיד המנכ"ל.

    לאתר קול חי נודע כי בימים אלו נבדקת האפשרות למנות את הנציג הדתי לאומי בעיר, שי נתן לתפקיד, אך יתכן שהמינוי יתעכב בשל הצורך בתקופת צינון.



    0 תגובות