- רדיו קול חי - -

העירייה מתכננת: היתרי בניה לשטחים פרטיים ברמות

עיריית ירושלים מכינה באמצעות אגף התכנון, תכנית מתאר הכוללת הוראות מפורטות שתאפשר הוצאת היתרי בניה לשטחים מרובי בעלים פרטיים, בצפון מזרח שכונת רמות. מדובר בשטחים שנכון להיום ניתן לקדם בהם תכניות מפורטות.

מטרת התכנון הכולל לאפשר תכנון והסדרה של השטחים הציבוריים והפרטיים באופן היעיל ביותר, על מנת לאפשר בינוי של למעלה מ- 2,000 יחידות דיור חדשות. באמצעות התכנון הכולל ניתן להציע רשת דרכים אשר תאפשר כניסה נוספת לשכונה ממזרח, וכן תוספת משמעותית של שטחים לצרכי ציבור.

התכנית תאפשר גם תוספת משמעותית של יחידות דיור, באופן מוסדר ובראיה כוללת, תוך אספקת צרכי הציבור והתשתיות הנדרשים בשכונה. את התכנית עורכת אדריכלית עדי אסיף ומנהל הפרויקט הוא רן אוהב ציון ממשרד אהוד תייר – ניהול והנדסה בע"מ.

מעיריית ירושלים נמסר: "התכנית תאפשר תוספת משמעותית של יחידות דיור הנדרשת בעיר ירושלים כולה ובכלל זה בשכונת רמות. התוכנית תאפשר פיתוח מהיר יותר של השטח עבור משפחות הממתינות ליחידות דיור נוספות בעיר, הכל באופן מוסדר ובראיה כוללת תוך אספקת צרכי הציבור והתשתיות הנדרשות בשכונה. תכנית זו מצטרפת למאמץ הכללי כיום בעיריית ירושלים לתוספות משמעותית של יחידות דיור בשטחי העיר המוקצים לפיתוח עירוני, אם בהתחדשות עירונית ואם בתוספות בשולי השכונות ובשטחים לא מבונים בעיר ובצידן שטחי ציבורו ותעסוקה".