סמוטריץ': "די, קחו אחריות"; בן גביר: "מקומות 5 ו-9 ואנחנו בפנים"

    אסתי פלד 1 Comment on סמוטריץ': "די, קחו אחריות"; בן גביר: "מקומות 5 ו-9 ואנחנו בפנים"

    השר בצלאל סמוטריץ' בריאיון ל'מהדורה המרכזית' על האיחוד שלא יצא לפועל עם עוצמה יהודית: "קיבלו 3 פעמים הזדמנות ועכשיו באים אחרונים", סמוטריץ' סנט בעוצמה יהודית: "תפסיקו עם ההתבכיינות שתו לי אכלו לי" | בן גביר הגיב לדבריו: "סמוטירץ' גאון, למה שאני אקבל מקום 8 שמועמדים לפני לא הביאו אלף קול?"

    בן גביר וסמוטריץ' צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    יו"ר האיחוד הלאומי ושר התחבורה בצלאל סמוטריץ' התראיין היום (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס למקומם של אנשי 'עוצמה יהודית' באיחוד מפלגות הימין, "יש איחוד גדול וחזק. עוצמה יהודית פיספסו 3 פעמים הזדמנויות להצטרף לאיחוד. עכשיו הם באים אחרונים".

    השר התייחס לטענות של עוצמה יהודית כנגד הבית היהודי: "עו"ד בן גביר יגיב אחרי ואתם תשמעו "אכלו לי שתו לי". אני קורא להם לשנות את השיח ולחשוב על שלטון הימין ועל עם ישראל".

    על ההחלטה של בג"ץ כנגד השר דרעי אומר סמוטריץ': "מדובר בהשתלטות של מערכת המשפט על המערכת הפוליטית וזה לא חוקי. בזה בדיוק נטפל לאחר הבחירות".

    עו"ד איתמר בן גביר עלה מיד אחרי הריאיון עם השר סמוטריץ' והגיב להאשמות: "אם נקבל את המקומות 5 ו 9 אנחנו חותמים עכשיו".

    התגובה של עו"ד איתמר בן גביר:

    צילום: פלאש 90


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תנו לאיתמר מקומות 5,9 גם כי הוא שווה 2.5-3 מנדטים, וגם כי הסקרים מראים שאם תתאחדו מס' המנדטים שלכם עולה כך שאיחוד עם איתמר יכול להביא כ-5 מנדטים בגלל האיחוד, תחשבו על הדרישות בהסכם קואליציוני שתוכלו להוסיף, ותחשבו על 61 מנדטים שצריך גוש הימין בלי ליברמן,