סופר: "הכל כמעט סגור; מקווה שנתקדם עם עצמה יהודית"

    אבי גדלוביץ' No Comments on סופר: "הכל כמעט סגור; מקווה שנתקדם עם עצמה יהודית"

    חבר הכנסת אופיר סופר (איחוד מפלגות הימין) אומר ב"קול חי" כי לאחר ליל הדיונים "הכל כמעט סגור" | על עצמה יהודית: "נכון לרוץ אתם" | ומה הוא חושב על מפלגת 'נעם'?

    סופר
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעת לילה מאוחרת, הסתיימה פגישת המשא ומתן הלילית בין יו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ ליו"ר "הימין החדש" איילת שקד ונפתלי בנט. הפגישה הסתיימה ללא תוצאות סופיות אך חלה התקדמות משמעותית. על פי דיווחים שונים, הסוגיה העיקרית עליה טרם הגיעו להסכמה היא סוגיית השאלה על מי ימליצו לראשות הממשלה לאחר הבחירות.

    בתכנית מהדורת הבוקר, שוחח בצלאל קאהן עם חבר הכנסת אופיר סופר, נציג רשימת האיחוד הלאומי שאף שימש בעבר כמזכ"ל המפלגה. "אמנם לא הגיעו לסיכומים. אבל האווירה הייתה שהיה ברור שישבו עד הבוקר ויסגרו", אמר סופר והוסיף: "חשבו שיותר נכון לעשות את זה היום בכדי לנסות להתקדם הלאה במגעים עם עוצמה יהודית, הכל כמעט סגור".

    באשר לסוגיית התמיכה בנתניהו לאחר הבחירות – נושא שכאמור עומד בלב המשא ומתן בין המפלגות – אמר סופר: "התמיכה בנתניהו כראש ממשלה היא מתבקשת מאוד כמצביעי ימין. אם נתבלבל ונחשוב שבני גנץ עם כל מה שהוא מייצג, וכל מה שסביבו, תהיה ממשלת ימין זאת בהחלט יכולה להיות טעות אופטית בוטה. הייתה איזו התבטאות בעבר שאולי היה לה עומק אחר. כשיושבים למשא ומתן מנסים לברר את כל הדברים, להבהיר את הכל. לא בטוח שהיה בזה צורך. הדבר נעשה בשביל שהכל יהיה ברור".

    על מפלגת נועם אמר סופר: "אני חושב שהם יכולים למצוא ייצוג גם במסגרת מה שקיים. לא בטוח שהם באמת מתכוונים לרוץ. קצת מזכיר את הסיפור עם אלי ישי, ייתכן שזה יסתיים באופן דומה. יש כאן אמירה שהם רוצים להשמיע, אבל לא כל אמירה צריכה לקבל ייצוג בכנסת".



    0 תגובות