ח"כ שמולי נשאר בעבודה: "לא נוטשים ברגעים קשים"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ שמולי נשאר בעבודה: "לא נוטשים ברגעים קשים"

    במסיבת עיתונאים שערכו יו"ר העבודה עמיר פרץ ושותפתו אורלי לוי, יחד עם בכיר המפלגה ח"כ איציק שמולי, הודיע האחרון כי הוא לא נוטש את המפלגה בזמן הקשה שנמצאת בו, "לא עושה אקזיט פוליטי בשביל רווח אישי" עקץ את סתיו שפיר

    ח"כ עמיר פרץ צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מסיבת העיתונאים שערכו היום (ראשון) בכירי מפלגת העבודה לאחר העזיבה של סתיו שפיר למחנה הדמוקרטי. הופיעו יו"ר המפלגה עמיר פרץ, השותפה החדשה אורלי לוי והבכיר שנשאר לבד איציק שמולי, שהכריז כי הוא נשאר בעבודה ואינו מוכן לנטוש את המפלגה.

    ח"כ איציק שמולי אמר בפתח מסיבת העיתונאים: "מפלגת העבודה היא הבית שלי, וגם כשיש בו מחלוקות וויכוחים, אני נותר מחויב לו ולא אנטוש אותו ברגעים הקשים".

    עוד הוסיף שמולי: "הבחירה שיש בידיי היא בין התייצבות, שיש בה גם סיכון, לצדו של עמיר במאבק על הבית ועל הסיכוי של המחנה לנצח (גם אם בדרך אחרת), ובין אקזיט אישי מבטיח ונוח במקום אחר, בידיעה שגרמתי לבית הפוליטי שלי ולחבריי שאני אוהב נזק".

    יו"ר גשר, אורלי לוי אבקסיס אמרה לעיתונאים: "איציק ואני ניהלנו מאבקים רבים יחד כחברי כנסת מקצוות שונים, עם הליכה משותפת ורצון אמיתי לשינוי פני החברה בישראל. מה שאתם עדים לו היום הוא חיבור אמיץ. לא באנו לפוליטיקה כדי להנות מחיים קלים. אנחנו כאן במטרה לדון בענייני היום יום של האזרחים".

    |איציק שותפי, חסרת לי מאד", אמר י"״ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, "אצלנו בעבודה האנשים לפני הכל, ואיציק שמולי הוא מנהיג של אנשים. יש כאלה שעשו בחירות קלות ויש כאלה שעושים דרך ארוכה. בסוף הדרך הארוכה, אנחנו נהפוך ממפלגה פוליטית לבית פוליטי רחב שמבוסס על אידיאולוגיה ולא על חיבור של אינטרסים. מי שרוצה לראות אלטרנטיבה אמיתית שמחוברת לאזרחים, מי שרוצה ביטחון חברתי, מי שרוצה מנהיגות מוסרית עם חזון: יבחר בעבודה – גשר".

     



    0 תגובות