ח"כ מלכיאלי בסיור בפ"ת: "הציבור החרדי רצוי ע

    איתי גדסי 1 Comment on ח"כ מלכיאלי בסיור בפ"ת: "הציבור החרדי רצוי ע
    עם הרב אברהם חפוטא
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיכאל מלכיאלי ערך היום (רביעי) סיור מקיף בעיר פ"ת יחד עם יו"ר בעיר מ"מ רה"ע ר' אוריאל בוסו, מועמד ש"ס לכנסת. הסיור נפתח בלשכתו של מ"מ רה"ע אוריאל בוסו, בה השתתפו חברי מועצת העיר ר' אשר שוקר ור' משה צאלח, כמו"כ השתתף הר' יוסף בוסו מנכ"ל רשת 'בני יוסף' פ"ת.

     

    במהלכה של הפגישה נדונו נושאי וצרכי הליבה של כלל הציבור החרדי בעיר, בהמשך קיבל חה"כ מלכיאלי סקירת עומק על התפתחותו בעיר של הציבור החרדי בכלל והספרדי בפרט.

    בהמשך הסיור, עלו חבר הכנסת הר' מלכיאלי ומועמד ש"ס לכנסת מ"מ רה"ע הר' אוריאל בוסו להתברך אצל רבני העיר ובראשם הגאון הגדול רבי אברהם חפוטא שליט"א, והגאונים רבי רפאל זר שליט"א ראש מוסדות 'קורבינו לעבודתיך', והגאון רבי מאיר אלול שליט"א רב שכונת 'חזון עובדיה' והגאון רבי ששון כהן שליט"א רב שכונת כפר אברהם בעיר.

    photo_2019-07-24_17-20-43

    בהמשך התקיימה פגישה משותפת יחד עם ראש העיר מר רמי גרינברג בה שיתף ראש העיר על התפתחותו של הציבור החרדי בעיר, כאשר מ"מ הר' בוסו מופקד על ההתפתחות המבורכת בשלל נושאים, בסיום הפגישה העניק ראש העיר מר גרינברג תבליט הוקרה למזכרת מביקורו בעיר.

    photo_2019-07-24_17-20-43 (2)

    בסיום הסיור, הגיעו חבר הכנסת ומ"מ רא"ע לפגישת עבודה והתרשמות ב'מרכז מפתח' בניהולו של מר עידן גרסון, מנהל הסניף בפ"ת והמנכ"ל הארצי מר מתי פריימן, שם קיבלו הסברים ואף צפו במצגת החל משלב איבחון המועמדים ועד לקליטתם בשלל עבודות נחשבות אשר מאפשרות פרנסה בכבוד תוך שמירה על ערכי ואורחות החיים החרדיים, הר' מלכיאלי והר' בוסו הביעו את התפעלותם מהעבודה המקיפה והמקצועית של המרכז.

    בסיכום הסיור אמר חה"כ מלכיאלי: "פתח תקווה ללא ספק מקום שהציבור החרדי מרגיש בו בבית ובפגישה עם ראש העיר הבנתי כי הציבור החרדי גם רצוי בעיר, אין ספק כי תנועת ש"ס בעיר בראשותו של ידידי הרב אוריאל בוסו מיקמה את עצמה במקום חשוב ומשפיע על כלל הציבור בעיר ובוודאי על הציבור החרדי, מוסדות החינוך בניהולו של ידידי הרב יוסף בוסו מתנהלים ברמה גבוהה ומספקות מענה מקיף ונרחב לכלל הציבור בעיר".

    הר' אוריאל בוסו מ"מ רה"ע ומועמד ש"ס לכנסת סיכם את הסיור:*"אין ספק כי החיבור של תנועת ש"ס הארצית לנציגות המקומית בערים השונות – יוצר חיבור אמיתי אשר מאפשר שיתוף פעולה למען כלל התושבים, ואין ספק כי תנועת ש"ס מובילה בתחום חיבור הנציגים לשטח, לאורך השנה כולה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חבל שכשרק חלק מתושבי העיר החרדים מרגישים רצויים וחלקם האחר ממש לא! בא איש ציבור חשוב ואומר שראש העיר הוא מצוין ותושבי העיר החרדיים רצויים צריך גם הגינות!