7 ילדים נוספים הגשימו משאלות

    עפר גדנקן No Comments on 7 ילדים נוספים הגשימו משאלות

    מסכמים שבוע שני לפעילות "מיחזורית המשאלות 2"

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את השבוע השני לפעילות "מיחזורית המשאלות 2" מסכם תאגיד המיחזור אל"ה בהתרגשות גדולה עם זכייתם של שבעה ילדים נוספים, כאשר אחת המשפחות הזוכות ציינה כי היא נוהגת למחזר את בקבוקי השתייה בקביעות מדי מוצאי שבת. פעילות "מיחזורית המשאלות 2" מתקיימת זו השנה השנייה ברציפות, לאחר שבפעם הקודמת העלתה את רף מיחזור בקבוקי השתייה המשפחתיים בערים החרדיות.

    בהגשמת המשאלות השנייה שנערכה השבוע על ידי תאגיד המיחזור אל"ה, זכו שבעה ילדים להגשים משאלות וקיבלו כרטיספר, אופניים, לגו, בית בובות מפואר ורחפן עם מצלמה. החלק המרגש ביותר השבוע היה זכייה של שני ילדים ממשפחות שממחזרות כל שבוע באופן עקבי, אחת מהן אף ציינה כי מבצעת את המיחזור דווקא במוצאי שבתות כפי שהציג קמפיין 'לכל בקבוק יש מוצ"ש' של תאגיד המיחזור אל"ה.

    רוצים להשתתף בפעילות ולהגשים משאלות?

    אספו בקבוקים משפחתיים ריקים, רשמו את מספר הטלפון על כל בקבוק, ציינו את מספר המשאלה שבחרתם, השלימו את המשפט "לכל בקבוק יש…" עם המילה המקורית ביותר והשליכו את הבקבוקים למיחזורית הקרובה. מדי שבוע יאספו הבקבוקים מרחבי הארץ ויגשימו משאלות.

    "הבקבוקים למיחזורית – המשפחה לבית מלון"!

    רשימת המשאלות מגוונת ומאפשרת סיכוי לזכות מדי שבוע ב:

    משחקי פליימוביל, לגו, קורקינט, אופניים, רחפן עם מצלמה, בית בובות מפואר, "כרטיספר", צמיד פנדורה ועוד.

    עם סיום הפעילות תיבחר מבין המשתתפים גם משפחה שתזכה בשבת משפחתית בבית מלון.

    ברחבי הארץ, כמו גם ביישובים ובשכונות החרדיים, מוצבות כ-23 אלף מיחזוריות הקולטות כ-750 אלף בקבוקי פלסטיק מדי יום, ובסך הכול כ-60% מסך בקבוקי הפלסטיק המשפחתיים שנמכרים מדי שנה נאספים וממוחזרים.

    בקרב הציבור החרדי קיימת מגמת  עלייה בהיקף המיחזור בשנים האחרונות, בתי ספר ותלמודי תורה נרתמים לפעילויות מיחזור ואף אחד מבתי הספר של "בית מלכה" הנחשבים -מוביל בפעילות המיחזור של תאגיד המיחזור אל"ה.

    "מיחזורית המשאלות 2" תתקיים בין התאריכים כ"ג בסיון (26.06.19) עד כ"ז באב (28.08.19), בהתאם לתקנון הנמצא במשרדי אל"ה ומשרד הפרסום גל אורן.



    0 תגובות