389 חברי בית הנבחרים בארה"ב גינו את ה-BDS

    איתי גדסי 1 Comment on 389 חברי בית הנבחרים בארה"ב גינו את ה-BDS

    בית הנבחרים האמריקאי נגד ה-BDS: החלטת גינוי גורפת נגד ה-bds והדה-לגיטימציה לישראל עברה ברוב עצום ובתמיכת חברים משתי המפלגות

    כרזת BDS
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברוב עצום ובתמיכתם של 398 חברים משתי המפלגות, אישר הלילה בית הנבחרים האמריקאי החלטת גינוי היסטורית נגד קמפיין ה-BDS ומאמצי הדה-לגיטימציה לישראל. ההחלטה שהגיש חבר בית הנבחרים ממדינת אילינוי, מר בראדלי סקוט שניידר, מתנגדת למאמצי הדה-לגיטימציה לישראל, ובכללם קמפיין ה-BDS, אשר מכוון חיציו גם לעבר חברות אמריקאיות שיש להן פעילות מסחרית עם ישראל.

    השר לנושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן הגיב להחלטה ואמר: "החלטת הגינוי הגורפת לארגוני החרם היא הישג חשוב במאבק כנגד הדה לגיטימציה שפעילי ה-bds האנטישמיים מנסים לעשות לישראל והיא מוכיחה, שלמרות קולות קיצוניים חריגים שנשמעו לאחרונה בשיח הציבורי באמריקה, השותפות והתמיכה הדו מפלגתית בישראל קיימת במלוא עוצמתה וברוב אדיר של כל חלקי הבית . חשיבות ההחלטה הינה בכך שהיא קובעת נחרצות שחלקים מרכזיים בתנועת ה-bds מתנגדים לקיומה של ישראל כמדינה יהודית בכל גבול שהוא ושהbds רק פוגע בסיכוי להשיג שלום ודו קיום באזורנו. אנו נפעל לתרגם את ההחלטה הזו להחלטות מעשיות בשטח כנגד פעילות ארגוני החרם".

    במשרד לנושאים אסטרטגיים מציינים כי מדובר בעוד כישלון מדיני צורב לקמפיין ה-BDS, שכן רק לפני כחודשיים קיבל הפרלמנט הגרמני (הבונדסטאג) החלטת גינוי לפיה ה"שיטות והטיעונים" של ה-BDS הם אנטישמיים.



    1 תגובות

    מיין תגובות