יש לכם שאלה בסוגייה הלכתית – רפואית?

    עפר גדנקן No Comments on יש לכם שאלה בסוגייה הלכתית – רפואית?

    המוקד ההלכתי של המרכז הרפואי שיבא זמין עבורכם!

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשנים האחרונות, נעשו מאמצים ומשאבים רבים לקדם את הנגשת המרכז הרפואי שיבא –תל השומר כבית החולים המוביל בישראל ומהמובילים בעולם, גם עבור ציבור שומרי המצוות. כחלק מהמהלך ובברכת גדולי ישראל שליט"א הוקם במסגרת האגף לנשים ויולדות שירות ייחודי – "המוקד למענה הלכתי", במסגרתו ניתן מענה לפונים בשאלות הלכתיות. המוקד הפועל בכל ימות השנה וניתן להיוועץ  בו בשאלות הלכתיות הנוגעות לנושאי רפואה.

    ייחודיותו של המוקד ההלכתי המוטמע בתוך מערכת המרכז הרפואי שיבא היא בנתינת פסיקה הלכתית בשילוב מידע רפואי הניתן על ידי מומחי שיבא כולל האפשרות לתאם קבלת מענה רפואי והלכתי מסונכרן בפגישות משולבות בשיתוף בכירי המומחים של המרכז הרפואי שיבא. המענה ההלכתי מביא תועלת עצומה בשטח תוך ליווי מטופלים בהליכים רפואיים הכרוכים בשאלות הלכתיות דוגמת נושאים הקשורים לפוריות ולבעיות רפואיות לקראת לידה, כאשר החיבור בין הרופאים לרבנים והאמונים על הצד ההלכתי הוא הדוק ביותר והטיפול הנצרך מתקבל לאחר דיון מעמיק והחלטה משותפת של כל הצדדים.

    המוקד ההלכתי  עומד תחת הכוונתו ההלכתית של הרה"ג ר' צבי פורת שליט"א, רב יועץ הלכתי במרכז הרפואי שיבא והוא נותן מענה פרטני לציבור הרחב ואף לרבנים ומורי הוראה. במסגרת פעילות המוקד ניתנים גם שיעורים הלכתיים והרצאות רפואיות למורי הוראה ולציבור הרחב, פעמים רבות תוך שיתוף פעולה קרוב עם ארגונים ועמותות העוסקים בנושאי רפואה.

    מספר הטלפון במוקד: 5307819 – 03 בשעות עומס ניתן להשאיר הודעה בתא הקולי ובס"ד יחזרו לכל פונה. שאלות ומסמכים רפואיים ניתן לשלוח בפקס: 5307862 – 03 או בכתובת דוא"ל: [email protected]



    0 תגובות