דרעי לסמוטריץ': "פעל להסכם שמים פתוחים מול אוקראינה"

    איתי גדסי 2 Comment on דרעי לסמוטריץ': "פעל להסכם שמים פתוחים מול אוקראינה"

    האם יגיע הפתרון למחירי כרטיסי הטיסות הגבוהים: השר דרעי בפניה לשר התחבורה סמוטריץ: "לפעול להפקעת קרטל מחירי הטיסות לאומן בראש השנה" | הסכם שמים פתוחים שהוריד את מחירי הטיסות – נחתם רק מול אירופה

    אומן בשנה שעברה
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל שנה מחדש עולות לכותרות מחירי הטיסות המופקעים בראש השנה לאומן, אך טרם ניתן טיפול ייסודי בעניין. המצב הבעייתי מכניס נוכלים ואנשים לא ישרים, העושקים את הציבור שהנטל הכלכלי כבר כבד עליו מנשוא. לראשונה מנסה שר הפנים אריה דרעי בשיתוף פעולה יחד עם שר התחבורה להביא פיתרון לעניין שיקל על מצוקותיהם של אלפי חסידי ברסלב כל שנה מחדש.

    שר הפנים הרב אריה דרעי שלח מכתב לשר התחבורה בצלאל סמוטריץ שיפעל נגד קרטל מחירי הטיסות בתקופה זו. במכתבו כותב השר דרעי לסמוטריץ, שבעקבות היעדר הסכם שמים פתוחים בין ישראל לאוקראינה בשונה ממה שיש לישראל עם האיחוד האירופאי, נוצר זינוק במחירי הטיסות, במיוחד בערב ראש השנה כאשר עשרות אלפי חסידים פוקדים את ציונו של רבי נחמן מברסלב.

    "התופעה מתעצמת מידי שנה ומהווה נטל כלכלי משמעותי לאלפי משפחות ולפערים משמעותיים ליעדים אחרים באירופה", כותב השר דרעי, "אבקש לפעול בשיתוף רשות שדות התעופה ולפנות לצד האוקראיני בבקשה להחלת הסכם שמים פתוחים".

    פנייתו של שר הפנים לא באה על חלל ריק, הנכונות של שר התחבורה הנמרץ בצלאל סמוטריץ' להתעסק בעניינים שעד כה נזהרו מלגעת בהם, ולסדר אותם במהירות האפשרית. מביאה תקוה חדשה כי הפעם יכנס שר התחבורה לעובי הקורה ויביא פתרון ממשלתי, שישים סוף לסאה הבלתי פתורה נכון להיום.

    מכתבו של שר הפנים לשר התחבורה:

    WhatsApp Image 2019-07-23 at 09.06.59



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שמים פתוחים? זה מה שחסר לנו, ההמשך התבוללות והגירת גויים מאוקראינה?